avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 671 soluții astăzi
Forum Activitate savi0r

Activitate savi0r

Buna ziua. Am nevoie de cateva lamuriri de la dvs. In idee, am infiintat un srl-d si vreau sa accesez programul de fonduri nerambursabile pt tineri debutanti pe 2015. Am urmatoarele intrebari :
1. Cand isi poate incepe srl-d-ul activitatea economica? Inainte sau dupa ce se aproba/respinge proiectul depus pe site la aippimm?
2. Aprox in cat timp se face decontul la cheltuielile incluse in documentatie?

Ideea e ca am spatiul inchiriat, am o baza de clienti si as dori sa incep activitatea. Pe site la aippimm nu s-a anuntat nimic legat de data de start a inceperii depunerii documentatiei si as vrea sa stiu daca pot face contracte, factura,etc.
Buna ziua
Vreau sa va cer sfatul legat de o problema a unei intreprinderi individuale. Am aceasta intreprindere individuala infiintata din anul 2010. Situatia este urmatoarea: nu am depus declaratiile referitoare la tva niciodata, am platit impozit pana la jumatatea anul 2011 dupa care nu am mai avut posibilitatea materiala de a plati in continuare si nu am tinut nici o contabilitate de nici un fel.Tot de la jumatatea anului 2011 nu a mai depus nici declaratiile fiscale. Mentionez ca am continuat sa emit facturi pana in prezent. Acum as vrea sa inchid temporar/definitiv (dupa posibilitati) aceasta firma si sa infiintez un PFA neplatitor de tva. Activitatea mea este cea de prestari servicii in domeniul IT. As putea sa infiintez acest pfa, in ciuda datoriilor la stat? Daca da, cum? Care ar fi solutia cea mai buna in ideea ca as vrea sa scap de I.I.?
Multumesc
Multumesc frumos pentru raspuns. In cazul meu, cam cat m-ar costa serviciile contabilului ?
Buna ziua
Am infiintat in urma cu 2 ani de zile o intreprindere individuala platitoare de tva. Ca sa fac povestea scurta, astazi situatia e asa : nu am tinut evidenta contabila deloc, nu am platit impozitul pe venit de 6 luni si nu am platit tva deloc. La inceput nu am avut posibilitatea financiara sa achit cele de mai sus, dar in timp situatia s-a mai indreptat si as vrea sa corectez lucrurile. Chiar sapt trecuta am primit o scrisoare de la finante cum ca trebuie sa platesc 521 ron tva pe anul 2011. Intrebarea mea e urmatoarea : care ar fii pasii, in ordinea lor, pe care ar trebui sa-i urmez astfel incat sa fiu cu situatia firmei la zi si ok? Daca ati fii in locul meu, cum ati proceda? Imi cer scuze daca exprimarea mea a fost cam vaga, dar va stau la dispozitie pentru detalii. :) Si de asemenea, as aprecia foarte mult ajutorul dvs.