Buna ziua
Am infiintat in urma cu 2 ani de zile o intreprindere individuala platitoare de tva. Ca sa fac povestea scurta, astazi situatia e asa : nu am tinut evidenta contabila deloc, nu am platit impozitul pe venit de 6 luni si nu am platit tva deloc. La inceput nu am avut posibilitatea financiara sa achit cele de mai sus, dar in timp situatia s-a mai indreptat si as vrea sa corectez lucrurile. Chiar sapt trecuta am primit o scrisoare de la finante cum ca trebuie sa platesc 521 ron tva pe anul 2011. Intrebarea mea e urmatoarea : care ar fii pasii, in ordinea lor, pe care ar trebui sa-i urmez astfel incat sa fiu cu situatia firmei la zi si ok? Daca ati fii in locul meu, cum ati proceda? Imi cer scuze daca exprimarea mea a fost cam vaga, dar va stau la dispozitie pentru detalii. :) Si de asemenea, as aprecia foarte mult ajutorul dvs.
BUNA DIMINEATA
E o situatie la care aveti mult de lucru..in primul rind va trebuie o contabila buna sa va aduca actele la zi,sa va depuna toate declaratiile cum trebuie si apoi sa vedeti ce aveti de platit.Dar asta cit de repede ,sa nu mai platiti si amenzi in plus fata de cit sunt deja calculate.
o zi buna