avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 555 soluții astăzi
Forum Activitate andreea8642

Activitate andreea8642

irina_stirbu2000 a scris:

Trebuie sa va inregistrati in sistem


Păi suntem înregistraţi în sistem, am şi participat la / câştigat proceduri (de tip Cerere de ofertă).
Problema este că la Cumpărări directe nu se afişează nimic, 0.
Aş dori feedback şi din partea altor Ofertanţi/Operatori economici, cum faceţi pentru a găsi şi a trimite ofertele pentru Cumpărări directe.
Mulţumesc.

Am ceva nelămuriri legate de oportunităţile de care poate beneficia un Ofertant- Operator economic în privinţa cumpărărilor directe desfăşurate prin SEAP.

În SEAP secţiunea se află în Proceduri de atribuire > Lista cumparari directe in desfasurare

Intrând acolo nu se afişează nimic, faţă de "Anunţuri de participare" şi "Cereri de oferte" unde chiar de nu selectezi vreun criteriu (judeţ, dată, etc.) se afişează sutele şi miile de proceduri curente.

O primă întrebare şi nelămurire este: cum găsesc cumpărările directe??

Accesând linkul Ajutor văd că se precizează că secţiunea "Permite cautarea achizitiilor in functie de mai multe criterii: - Criteriul "Denumire" - permite selectarea achizitiilor care includ in numele lor un anumit cuvant.
- Criteriul "Autoritate contractanta" - permite selectarea achizitiilor care includ numele dat al autoritatii contractante.
- Criteriul "Cod CPV" - permite cautarea achizitiilor care au un anumit cod CPV.
etc etc etc

Ca urmare, am dat o căutare după câteva cuvinte cheie: de ex echipament, consumabile, sală seminar, închiriere etc. cu 0 rezultate.

Am zis apoi hai să completez fiecare rubrică (deşi e culmea să nimereşti "Denumirea" procedurii de ex.). La fel, 0 rezultate.

Întrebarea mea este, care e rolul acestei secţiuni din SEAP? Eu ca Ofertant cum o pot utiliza?!
Mulţumesc.
Se da urmatoarea situatie: o societate participa la o procedura cu criteriul de atribuire "pretul cel mai scazut" (servicii asigurare masa). La deschiderea ofertelor are pretul cel mai mic.
Problema este ca firma aceasta a subestimat valoarea ofertei (numarul efectiv de unitati livrate catre AC).
Caietul de sarcini e ambiguu si nu precizeaza de altfel numarul efectiv de portii, iar ofertele depuse ajung sa difere in privinta numarului de portii din centralizator, desi unii ofertanti "estimeaza" numarul necesar.
Clarificarile spun doar " prânz pentru cei x participanţi timp de y zile pe perioada cursului z si/sau cursului w" (unii cursanti si formatori- nu este clar care si cati - vor urma/preda mai multe module).

AC e in faza de evaluare si f. probabil va fi constransa sa comunice un numar de referinta efectiv al portiilor necesare.
Va putea valoarea ofertei sa fie ajustata/reactualizata?
Chiar si dupa ajustare, tot oferta cu pretul initial cel mai mic ar fi pe primul loc.
Sunt acestea motive pentru o anulare a procedurii?
Maine dupa-amiaza doar voi avea ocazia sa discut direct cu cineva avizat, asa ca intre timp apelez la ajutorul dumneavoastra. va multumesc anticipat.

PS As mai avea o intrebare - ca sa nu postez un alt mesaj:
Cum se trateaza o greseala tastare in oferta financiara?

Ex
2 buc x 14.5 lei = 29 lei fara TVA
1 buc x 14.5 lei = 29 lei fara TVA

Oferta este respinsa de catre comisie, sau se solicita corectarea ei?