avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 467 soluții astăzi
Forum Activitate oviidu

Activitate oviidu

Răspuns la discuția Obiecte de inventar
Da aveti dreptate suna logic ceea ce spuneti, doar ca eu v-am spus ca aceste mijloace fixe, nu sunt prevazute nicaieri ca mijloace fixe, contabila mea nici nu stie cate panouri avem sau nici nu m-a intrebat cat sau ce materiale au intrat in constructia unuia, nu mi-a cerut devize nimic. intelegeti? Nu avem in contabilitate conturi de productie, deci nu cred ca a incadrato in acest fel.

Citeste mai mult: www.avocatnet.ro/content/con...
Follow us: Avocatnetro on Facebook
Răspuns la discuția Obiecte de inventar
pai materialele va dati seama ca sunt care cum, luate singular nustiu daca se pot clasifica ca mijloace fixe, dar avand in vedere ca cumulate contribuie la constituirea unui tot unitar, acesta depaseste cu cheltuielile de autorizare cu siguranta 1800 pe bucata. Contabil aceste rezultate finale pe care le inchiriem nu apar nicaieri, pur si simplu cum v-am spus materialele sunt date in cosum.
Din seria contabili "destepti" #-o
Pe scurt: Am o agentie de publicitate outdoor. Cumparam materiale de constructii gen teava ciment balast...etc construim panourile si le aplasam pe teren prin autorizatii specifice, iar apoi le inchiriem altor peroane juridice.
Recent am descoperit ca in contabilitatea noastra care este tinuta tin sa precizez de "o firma de contabilitate" aceste panouri nu sunt obiecte de inventar desi au personalitate juridica (pentru ele fiind obtinute autorizatii de constructie), deci materialele intra in firma se dau in consum si atat. Este corect? Daca nu este corect cum ar fi corect? Si daca in cazul unui control am avea ceva de suferit avand in vedere ca avem incheiat contract pentru serviciile de contabilitate, si nu era obligatia mea ca sa le mai stiu si pe astea avand in vedere ca sunt de meserie inginer si nu economist?
Va multumesc in avans pentru raspunsuri. :))
Am o agentie de publicitate outdoor (panouri publicitare) noi le instalam le autorizam si le inchiriem altor persoane juridice.

Pentru amplasarea acestor panouri publicitare este necesara obtinerea de avize si acorduri si in cele din urma de o autorizatie de constructie.
Panourile publicitare sunt in general amplasate in extravilanul localitatilor, unde "vioara prinicipala" cum ar veni sunt CNADNR,(drumurile nationale) care ne emite autorizatii si ne reautorizeaza contra unei sume de bani pe fiecare panou in fiecare an.
Bineînțeles ca in cele din urma se obtine si o autorizatie de constructie de la primaria locala.
Recent spre prostia mea am observat ca la autorizatiile emise de catre primarii se impun completarea Formularelor F17/F18/F19 pentru inceperea si finalizarea lucrarilor.

Intrebarea mea
Aceste formulare nu s-au completat la instalarea structurilor publicitare la fata locului, autorizatia de constructie emisa de primarie isi pierde validitatea?
Deasemenea conform legii toate agentiile de publicitate sunt obligate sa plateasca 3% din val. contractului pe baza unor deconturi lunare la primariile locale, acestea fiind achitate la zi pentru panourile publicitare in cauza.
Deasemenea s-a realizat declaratia de impunere la impozite si taxe pentru aceste structuri publicitare, iar acestia nu ne-au cerut procesele verbale de receptie ale lucrari, si noi in prezent achitam respectivele impozite de 3 % in conditiile legii.

Suntem in legalitate?
Si daca nu se pot depune aceste formulare retroactiv? - Termenul de valabilitate al autorizatiei este in unele cazuri depasit cu 2 ani
Răspuns la discuția deductibilitate combustibili 2012
Va multumesc frumos, avand in vedere ca, contabila mea e cam nestiutoare doream o a doua parere.:D
Răspuns la discuția deductibilitate combustibili 2012
Am o agentie de publicitate, principalul domeniu unde activam este piata de outdoor (panouri publicitare aflate in extravilanul localitatilor)

Avand in vedere ca confectia montajul amplasarea si intretinerea acestora (intretinere prevazuta ca obligatie a firmei catre clienti , prin contract) presupune o activitate de deplasare in teren in prezent am comodat catre firma un Wolswagen Transporter T4 (cu platforma deschisa) pentru transport marfa, care se foloseste ca masina de interventie si de productie exclusiv, deoarece plimbari ale administratorului sunt excluse datorita configuratiei si tipului de autovehicul.
Intrebarea mea Daca eu in calitate de administrator (neangajat) sunt sofer pe tranporter cheltuielile cu combustibilul sunt deductibile? avand in vedere ca se fac foi de parcurs si FAZ-uri pentru autovehicul, cu procese verbale de montaj interventii, care se contrastampileaza si de catre clienti?

Deasemenea se considera tot interes de firma daca in FAZ la scopul transportului ar fi drumurile rezultate din obtinerea de autorizatii pentru panourile respective sau cautarea de locatii noi, clienti noi s.a.?

intrebarea 2 Avand in vedere ca aceste activitati prestate in zone fara curent presupun energie electrica, care se genereaza cu un grup electrogen, utilaj care se afla in proprietatea firmei (si pentru care se fac deasemenea FAZ-uri) combustibilul aferent este decontabil?

Va multumesc anticipat!:D