As dori sa stiu daca pentru a depune o plangere penala, deoarece pensia alimentara nu imi este platita de mai mult de un an , ar trebui sa ma prezint personal pentru a o depune la Judecatorie sau poate fi trimisa recomandat prin posta si daca se percepe vreo taxa de timbru?
Multumesc,
Va multumesc pentru raspunsul dumneavoastra, dar sincera sa fiu nu prea m-ati lamurit.
Considerati ca e normal ca firma angajatoare a paratului sa plateasca doar din momentul primirii deciziei judecatoresti si nu retroactiv asa cum scrie in decizie? E normal sa ii faca reclamantului poprire pe salariul doar 25%? Nu credeti ca e un abuz si incear
Buna ziua Stimate Doamne si Domni,
Indraznesc sa va cer parerea intr-o problema pe care nu stiu cum sa o gestionez mai departe. Eu am 19 ani si sunt inca eleva in invatamantul de stat .Pensia alimentara cuvenita pana la 18 ani a fost achitata de catre tatal meu, iar dupa implinirea varstei de 18ani, nu a mai binevoit sa plateasca. Am depus in justitie o cerere in care am aratat ca sunt inca eleva si instanta a hotarat ca tatal meu sa plateasca mai departe pana ce voi termina scoala , nu mai tarziu de 26 ani si i s-a fixat o pensie alimentara de 86 ron, acesta motivand ca are un salariu de 481 ron si inca un copil in intretinere. Procesul s-a judecat in decembrie, decizia am primit-o in februarie, iar firma la care este angajat, nu a platit inca nici un leu, acum fiind luna mai. Cu toate ca firma a primit o decizie in acest sens, si anume ca plata sa se faca retroactiv, asta insemnand pe o perioada de un an si mai departe pana la finalizarea studiilor. Am sunat la firma respectiva sa ma interesez de ce nu primesc totusi niic un ban cum ar fi normal si legal si mi s-a spus ca nu pot face poprire pe salariu paratului deoarece nu au voie decat 25% din venit sa ii opreasca plus ca ei considera legal ca plata pensiei alimentare sa o plateasca din momentul in care au primit decizia, adica luna martie, iar restul ramas retroactiv sa plateasca paratul..