avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1646 soluții astăzi
Forum Activitate marin12

Activitate marin12

Răspuns la discuția Debransare RADET
Eu stiam ca, pana in contorul de energie termica, coloana este a RADET, ce urmeaza dupa acest contor fiind coloana consumatorului. Dumneavoastra spuneti ca ati tras un tronson din magistrala principala pana in locuinta, pe banii dvs.

Unde este amplasat contorul dvs de energie termica, fata de acesti 12m? Langa magistrala, sau la intrarea in casa?
Unde este bransat al doilea consumator? Dupa contorul dvs, ceea ce inseamna ca platiti la comun consumul, sau aveti contoare separate, la intrarea in fiecare locuinta, ceea ce inseamna ca sunteti responsabil doar de o mica parte din acei 12m?

Cine v-a dat acel raspuns? Incercati mai sus, daca mai aveti unde, eventual cu o cerere scrisa, inregistrata la sediul general.
Am inteles. Daca-i ordin, cu placere. Sau "Vrei, nu vrei, bea, Grigore, agheasma". :)

Multumesc pentru raspuns. Stiam ca e obligatorie verificarea, dar nu stiam ca se poate ajunge si la oprirea gazelor.
Mi se pare totusi un pic fortata somatia de a permite accesul pe proprietatea privata a cuiva care-ti face o lucrare ce n-ai solicitat-o si sa-ti ceara si bani pentru asa ceva.
radu1984 a scris:

Am vorbit cu reprezentantii firmei de furnizare a apei si mi s-a transmis ca nu au ce sa faca pentru ca sunt de vina conductele foarte vechi, ele fiind colmatate. Si nu pot sa intervina pentru a schimba conductele respective intrucat ele sunt situate sub diverse cladiri ridicate de-a lungul timpului. Le-am spus ca nu respecta contractul si mi-au propus rezilierea acestuia daca nu imi convine.


Fantastic. Si daca se sparge vreo conducta aflata sub acele cladiri, nu va interveni nimeni pentru remedierea avariei? Cei afectati de lipsa apei pot sa-si rezilieze contractele, iar cei cu subsoluri inundate se pot muta?

Solutia este decolmatarea acelor conducte.
Ce furnizor este acela care-si permite sa dea asemenea solutii ("reziliati-va contractul daca nu va convine"), in loc sa se asigure ca nu-si pierde clientul?
magicstar a scris:
ce parghii legale am sa ii fac sa le creasca si lor un pic tensiunea


Ati putea sa incercati o plangere catre Protectia Consumatorului. Operatorul de telefonie ar trebui apoi sa le dovedeasca dansilor ca s-au efectuat acele apeluri intre dumneavoastra si numarul (sau numerele) apelat.

Practic se pot modifica acele inregistrari pentru a arata orice, dar nu cred ca cineva va sta sa modifice atatea date doar pentru cativa lei in plus. Probabil ca vor spune ca a fost o eroare, isi vor cere scuze (pentru ca au fost prinsi) si vor incerca din nou luna viitoare.

Buna ziua,

Am gasit azi, lipita pe usa blocului, o foaie scoasa la imprimanta, completata in unele locuri cu pixul (adica o data, un nume si un numar de telefon), prin care noi, locatarii, eram instiintati ca la data mai sus mentionata va veni cineva de la gaze pentru a face verificarea instalatiei din apartamente.
Si se mai specifica ceva: Pretul verificarii va fi regasit in urmatoarea factura de gaze. Nu cat costa, ci doar ca se va plati la urmatoarea factura. Hmmm...

Intrebarea mea este urmatoarea:
Stiu ca instalatiile de gaze trebuiesc verificate periodic, dar de ce mi se impune sa fac aceasta operatie cu o anumita firma (aici furnizorul de gaze), iar apoi mi se cer si bani pentru acest serviciu NESOLICITAT?