avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1650 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... factura de telefon mobil - apeluri nereale. se poate ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

factura de telefon mobil - apeluri nereale. se poate demonstra?

Buna ziua,
Luna asta dragul meu operator de telefonie s-a gandit sa imi incarce factura. Mai exact, cu vreo 15 ore de convorbiri #-o. Eu am deja niste ore incluse in abonament, pe care nu am reusit sa le depasesc vreodata..acuma, se pare ca am avut o luna in care am stat cu degetul pe mobil si i-am tot dat apeleaza in nestire...

Eu sunt evident suparata pe ei si nu am de gand sa le platesc factura gogonata. Practic, insa, ma intreb cum pot demostra abuzul? caci softul de monitorizare e la ei, nu?
Daca firma spune "ba ati vorbit, draga domnita, acuma nu aveti decat sa platiti', ce parghii legale am sa ii fac sa le creasca si lor un pic tensiunea, asa cum mi-a crescut mie (si nu neaparat de suma de plata, ci ma deranjeaza mai mult de cat orice ABUZUL si faptul ca ma cred proasta).
Sincer, nu cred ca e prima luna in care platesc extra, doar ca de data asta au facut-o totalmente lata.
Ultima modificare: Sâmbătă, 23 Iunie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: magicstar , utilizator 22:10, 26 Iunie 2012
magicstar a scris:
ce parghii legale am sa ii fac sa le creasca si lor un pic tensiunea


Ati putea sa incercati o plangere catre Protectia Consumatorului. Operatorul de telefonie ar trebui apoi sa le dovedeasca dansilor ca s-au efectuat acele apeluri intre dumneavoastra si numarul (sau numerele) apelat.

Practic se pot modifica acele inregistrari pentru a arata orice, dar nu cred ca cineva va sta sa modifice atatea date doar pentru cativa lei in plus. Probabil ca vor spune ca a fost o eroare, isi vor cere scuze (pentru ca au fost prinsi) si vor incerca din nou luna viitoare.

Multumesc, o sa fac asta.

Eu le-am cerut fisierele audio ale convorbirilor, dar mi s-a spus ca nu exista , ei nu le tin :-) ca au 9 milioane de clienti etc.Bineinteles, softul e infailibil, nimeni nu-l poate modifica, sa accept ca eu am vorbit si imi fac o oferta de abonament mai tare, mai minunat etc.
Eu ma simt ca in Kafka, la inceput m-am indignat, apoi cand am aflat ca nu-s singura mi-am permis sa visez o reclamatie colectiva, apoi m-am resemnat si acum incerc sa ma amuz. Ma gandesc sa ma autodenunt la scoala, conform facturii am vorbit zilnic in timp ce predam elevilor la clasa. :D

O sa fac plangere la Protectia Consumatorului...pacat ca doar eu - t. Simt ca reclamatia este inutila, fiindca oricum soft-ul e la ei..asa ca noi fraierii platim ce zic ei ca am vorbit.

Ultima modificare: Marți, 26 Iunie 2012
magicstar, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxa pe factura tiparita si obligatia consumatorului de a activa factura electronica laur87 laur87 Buna Ziua, Sunt abonat la Next-Gen, si am contract de furnizare plana in Iulie 2013, luna aceasta a venit la factura o informare in care anunta: 1. ... (vezi toată discuția)
Abonament (ne)limitat digi mobil Raoul_mw Raoul_mw Buna ziua. Am contractat in urma cu vreo doua luni abonamentele mele Optim Nelimitat (doua la numar), unul fiind folosit de mine iar altul de mama mea. ... (vezi toată discuția)
Abuz de incredere cipin85 cipin85 am si eu nevoie de ajutor. i-am facut unui coleg de facultate abonament pe numele meu. timp de 2 luni a platit facturile..care erau destul de mari..cam 4-5 ... (vezi toată discuția)