Comisia de evaluare a ofertelor a facut propunerea de anulare pentru licitatie ,aceasta propunere este suficient a se aproba de primar sau acesta din urma trebuie sa dea o decizie sau hotarare pe care o pun pe seap? mentionez ca licitatia este cerere de oferte online
trebuie sa transmit tuturor participantilor comunicare de anulare sau este suficient sa pun decizia in sectiunea clarificari decizii din seap si dupa 5 zile sa dau anulare?
PRACTIC AVEM UN EXPERT TEHNIC COOPTAT IN CADRUL COMISIEI DE EVALUARE SI EL A OBSERVAT ACESTE NEREGULI IN DOCUMENTATIE ,ACUM EU INTREB EL TREBUIE SA MI FACA UN RAPORT IN CARE TREBUIE SA EXPLICE ACESTE NEREGULI SI NOI COMISIA PE BAZA RAPORTULUI FACEM O HARTIE CV PRIN CARE ANULAM ?
Va rog sa mi spuneti care sunt exact pasii pentru anularea unei cereri de oferta online, ce documente trebuiesc emise, de cine ,ce documente se publica in seap si care sunt termenele de asteptare
In perioada de evaluare a propunerilor tehnice expertul tehnic cooptat a observat ca documentatia de atribuire publicata in seap de catre autoritatea contractanta are cateva .... scapari majore ,cum procedez?
Multumesc
Trebuie sa aprobam documentatia pentru un contract de asfaltare si am nevoie de modele de note justificative cum ar fi : nj determinare valoare estimata, nj alegere procedura, nj cooptare experti externi in cadrul comisiei de evaluare, nj criteriu de evaluare si algoritm calcul si nj stabilire cerinte minime de calificare si selectie
Dk ma poate ajuta cineva ,,
multumesc :)
Am un acord cadru pe o perioada de 24 luni care expira in 5 luni
Am specificat in fisa de date ca plata se va face in functie de alocarile bugetului local si al consiliului judetean (avem acord de asociere)
Pot prelungi acest acord cadru ?este legal ?in legislatie nu am gasit nimic specificat
Multumesc