Buna ziua,
Am o intrebare. In administratia publica nu se pot face angajari- ma refer la o primarie de comuna- atributiile posturilor pentru care nu sunt angajati sunt date la alt functionar., sunt specificate in fisa postului pe linga atributiile postului pe care este angajat. Vedeti dv. ca sa pot duce la bun sfirsit toate sarcinile trebuie sa stau peste program si sa vin si simbata si duminica la serviciu. Salariul pe care-l primesc este de 820 lei , si am cerut ca pentru atributiile care mi-au fost repartizate si pentru care muncesc in plus sa fiu pontat cu ore suplimentare. Precizez ca aceste atributiuni nu le am de o luna doua ci de mai multi ani. Intrebarea mea este: pentru posturile din administratie care nu sunt ocupate si lucrarile se fac de catre altcineva i se pot acorda ore suplimentare sau nu?
sunt functionar public si in 2011 nu mi-am facut concediul de odihna, Anul acesta l-am cerut si am fost refuzat, ca nu se mai poate. Eu nu l-am cerut, dar institutia nu avea obligatia de a ma trimite in concediu de odihna. Cine are dreptate?
ce pasi trebuie urmati de un functionar public cind demisia . de cind este inregistrata si pina cind nu mai vine la servici. Mai este nevoie de 15 zile preaviz?
Buna seara,
Am o nelamurire in privinta drepturilor salariale, Am lucrat pina in anul 2007 la o intreprindere de stat, unde 6 luni am primit numai avans din salariu, dupa care postul s-a desfintat , si am trecut pe alt post la un alt serviciu. Nu mi s-a facut lichidarea , zicindu-mi ca atunci cind se va face lichidarea serviciului( vinzarea de utilaje) mi se va face lichidarea. Anul acesta s-au vindut utilajele , iar cind am cerut sa mi se dea diferenta de salariu mi s-a spus ca nu se mai poate ca datoria fata de mine a unitatii s-a prescris. Dumneavoastra ce parere aveti????