Buna ziua,
Am o intrebare. In administratia publica nu se pot face angajari- ma refer la o primarie de comuna- atributiile posturilor pentru care nu sunt angajati sunt date la alt functionar., sunt specificate in fisa postului pe linga atributiile postului pe care este angajat. Vedeti dv. ca sa pot duce la bun sfirsit toate sarcinile trebuie sa stau peste program si sa vin si simbata si duminica la serviciu. Salariul pe care-l primesc este de 820 lei , si am cerut ca pentru atributiile care mi-au fost repartizate si pentru care muncesc in plus sa fiu pontat cu ore suplimentare. Precizez ca aceste atributiuni nu le am de o luna doua ci de mai multi ani. Intrebarea mea este: pentru posturile din administratie care nu sunt ocupate si lucrarile se fac de catre altcineva i se pot acorda ore suplimentare sau nu?
Si in sectorul bugetar se pot efectua ore suplimentare, insa aceste nu sunt platite.
Potrivit legislatiei in vigoare, in anul 2013, munca suplimentara efectuata peste durata normala a timpului de lucru de catre personalul din sectorul bugetar incadrat in functii de executie sau de conducere, precum si munca prestata in zilele de repaus saptamanal, de sarbatori legale si in celelalte zile in care, in conformitate cu reglementarile in vigoare, nu se lucreaza, in cadrul schimbului normal de lucru, se vor compensa numai cu timp liber corespunzator.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.