Am o intreprindere individuala si am luat materiale pe intrepridere anul trecut (infiintata in iunie) dar nu am nici un venit , le dau in consum in momentul in care incep sa am venituri?
O a doua problema cu care ma confrunt este ca mai am materiale luate inainte care nu sunt pe firma, ce fac cu ele? sa le fac un proces verbal si sa ataseze o lista de inventariere si sa specific cumva ca le dau in folosinta firmei? Si in acest caz unde le trec ca nu sunt cheltuieli daca nu sunt pe firma nu? Nu stiu cum sa procedez. Ma ajuta cineva ? va rog
Lucrez in Saga PS. Pot sa le trec ca materiale auxiliare? SI inca o intrebare in registru inventar trec doar obiectele de inventar si mijloacele fixe nu?
Multumesc mult. Dar nu trebuie sa fac nir la produsele de pe factura? Nu stiu in program ca ce sa le trec materii prime, auxiliare si apoi sa le dau in consum?Asta e cea mai mare dilema
Buna seara. Am si eu unele nelamuriri, daca se poate sa ma ajute cineva?
Am o intreprindere individuala, activitate machior.
1- Produsele care le cumpar le trec pe consumabile? Lucrez in Saga PS. Trec fiecare produs sau doar totalul facturii si apoi dau in consum?
2- Bonurile sau facturile care nu sunt pe firma si sunt pe numele meu nu le inregistrez nu?
3-Cheltuielile de constituire cu ce data le inregistrez?data de pe factura sau data inceperii activitatii?
4- Unde pot gasi mai multe informatii despre I.I in afara de omf 1040?
Va multumesc