Va rog sa ma ajutati cu un model de plangere prealabila.
Vreau sa contest dispozitia cu noul salariu marit cu 20%, pe motiv ca incadrarea salariala nu a fost facuta corect, respectiv faptul ca gradatiile de vechime sunt incluse in salariul de baza.
Salariul de baza (in urma maririi cu 20%) este de 1691 lei pentru functia de inspector, clasa I, grad profesional principal, gradatia 5 de vechime.
Dupa ce i-am aratat varianta d-voastra de calcul al salariului, persoanei care se ocupa cu salarizarea, mi-a spus ca este gresita deoarece gradatia de vechime este deja inclusa in salariul de baza de 1409 lei. Va rog, sa-mi spune-ti daca este intradevar corecta varianta de calcul a salariului de baza prezentat mai sus si daca este utilizata si de alte institutii.
De asemeni am primit dispozitia cu noul salariu de baza marit cu 20% de la 01.02.2017 care este de 1691 lei.
Sunt functionar public de executie inspector clasa I, grad profesional principal in cadrul unei primarii. In luna septembrie 2016 in urma trecerii la gradatia 5 am un salariu de 1409 lei si 42 clase de salarizare. Va rog sa-mi spune-ti daca a fost facuta corect incadrarea salariala.
Sunt funcționar public de executie, inspector clasa I grad profesional principal cu gradatia vechimii 5 în cadrul unei administrații publice locale.
In aceasta institutie mai este inca un functionar public inspector clasa I grad profesional principal cu gradatia vechimii 5, care isi desfasoara activitatea in aceleasi conditii, dar care beneficiaza de un salariu de baza cu 15% mai mare.
Am cerut relatii la biroul de resurse umane din institutie si am aflat ca diferenta de 15% provine din faptul ca acesta beneficiaza de un spor de ,,confidentialitate,, inclus in salariul de baza. Sporul respectiv este acordat de seful institutiei doar la o parte din funcionarii publici.
Mentionez faptul ca nu cunosc criteriile dupa care a fost acordat acest spor cu toate ca si ceilalti functionari publici care nu beneficiaza de acest spor isi desfasoara activitatea in aceleasi conditii cu cei care beneficiaza.
Va rog sa ma sfatuiti ce demersuri trebuie făcute pentru a beneficia de de acest spor si daca sunteti de acord cu mine ca este o discriminare faptul ca numai o parte din functionari beneficiaza de acest spor desi toti isi desfasoara activitatea in aceleasi conditii.
Se poate lua in considerare in acest caz Ordonanţa de urgenţă nr. 20/2016?
Va rog daca este posibil sa-mi dati un raspuns cat mai urgent.
Va multumesc anticipat.
Sunt funcționar public în cadrul unei administrații publice locale de aproximativ 4 ani.
Am obținut diploma de licență în specializarea administrație publică în iulie 2012.
În cât timp pot fi promovat într-o funcție publică corespunzătoare studiilor absolvite, ce demersuri trebuie făcute, și dacă conducătorul instituției publice se opune promovării ce alte soluții sunt în această situație?