avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 487 soluții astăzi
Forum Activitate i-dorin

Activitate i-dorin

Răspuns la discuția TVA 0% Prima Casa
Dezvoltatorul colecteaza cei 5% pentru TVA-ul la stat, corect?
Faptul ca o sa fie TVA-ul 0% nu ar trebui sa ii permita dezvoltatorului sa pastreze acei 5%.
Răspuns la discuția TVA 0% Prima Casa
Aceeasi intrebare am si eu. Sambata am apucat sa rezerv un apartament, iar pana vineri 24 februarie, trebuie sa merg la notar pentru antecontract.
Pretul apartamentului este cu TVA 5% inclus.
Corect ar fi sa imi scada TVA-ul de 5% din pretul apartamentului si sa imi modifice pretul din antecontract, nu?
In contractul de rezervare specifica ca data maxima pentru antecontract este 24 februarie. Sa le cer o prelungire a acestei rezervari?
Nu stiu cum sa procedez...
Sunt incepator in ceea ce priveste contabilitatea si fiscalitatea...

Este posibila efectuarea unei plati in avans de la client pentru produse ce nu se afla in stoc? (in cazul magazinelor online sau celor care aduc la comanda)

In caz contrar, care este cea mai buna metoda? Cat se poate lua avans de la client? Cum recomandati sa se procedeze pentru produsele la comanda?
Buna seara,
Multumesc pentru raspunsurile rapide!

Ca SRL -D pot depunde dosar pentru finantare numai daca doresc acest lucru.

Ceea ce mi-au explicat de la A.I.P.P.I.M.M. este faptul ca trebuie neaparat sa am cel putin doi angajati cu salariu minim pe economie, lucru care nu reiese din OUG.

La Art 4 b) unde mentioneaza de angajati precizeaza clar numai daca se indeplinesc ART 5 a) si/sau b) si/sau c). In mod logic, daca nu doresc cei 10.000 de euro, alte garantii sau scutirea, nu ar trebui sa mai angajez doi oameni. Nu este corect ce zic?

Inca o intrebare: Pentru a reinvesti minim 50% din profit, trebuie neaparat sa ii cheltui pe ceva (stocuri, echipamente etc..) sau se considera reinvestit daca nu il scot din firma pentru mine ca asociat unic?
Buna ziua tuturor,