Buna ziua,
As dorii sa stiu ce acte sunt necesare pentru a deschide un punct de lucru nou, in situatia in care firma este in insolventa. Mai exact, daca este nevoie si de vreo hartie din partea administratorului judiciar, sau doar a administratorului special. Momentan firma este in perioada de observatie.
Societatea mi-a inchiriat un imobil intr-o perioada in care era declarata ca fiind inactiva. Dupa ce eu am modernizat imobilul, cum ma angajam in contractul de inchiriere, au trimis o comisie sa constate lucrarile efectuate. In urma constatarii investitiei mele, la nici 2 luni, au fost reactivati . In urmatoarele luni au inceput din partea lor diverse sicane, care au dus pana la urma la rezilierea contractului.
La 6 luni de la reziliere, am aflat intamplator, ca respectiva firma era declarata inactiva in perioada in care a semnat contractul de inchiriere. Mentionez ca in acea perioada ei mi-au emis diverse facturi ( de inchiriere, factura de apa, energie ).
Cam acesta este subiectul in mare, daca mai sunt necesare alte detalii, va rog spuneti.
As dorii sa stiu daca o firma care este declarata inactiva fiscal, mai poate semna contracte? Stiu ca nu mai poate emite facturi, dar as vrea sa stiu daca mai poate semna contracte.