avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 565 soluții astăzi
Forum Activitate emaily92

Activitate emaily92

Răspuns la discuția Probleme garantie telefon
Si impotriva cui trebuie sa fac reclamatie?Impotriva magazinului care mi l-a vandut?Sau sa fac reclamatie la producator?Va multumesc!
Am avut un telefon care a fost trimis de 4 ori in service apoi inlocuit cu un alt telefon care avea 2 pete pe ecran,dar din pacate le-am observat acasa deoarece la magazin avea o poza pe care nu se vedeau si acum si acest telefon este in garantie.Telefon de 5 ori in garantie 5*2 (sapt cat sta in service)=10 saptamani din 8 luni in care eu nu m-am folosit de telefon.Ce ar trebui sa fac in acest caz?Vreau sa am un telefon pe care sa il pot utiliza nu sa stea in sevice pana se termina garantia.Exista vreo lege ceva?Va multumesc!
Răspuns la discuția Probleme garantie telefon
Astazi am dus telefonul in service.Intr-o perioada de 8 luni telefonul a fost de 4 ori in service apoi inlocuit si acum si cel nou in service,deci in total 2 saptamani*5(de cate ori a fost in serivice)=10 saptamani din 8 luni in care eu nu m-am folosit de telefon.Ce as putea face in situatia aceasta?Exista vreo lege?Va multumesc!
Răspuns la discuția Probleme garantie telefon
Si inca ceva.Mai este valabila leagea din 1995 conform careia garantia se prelungea cu numarul de zile pe care le-a stat in service telefonul sau nu?Am vazut ca in legea 449/2003 nu specifica nimic
Răspuns la discuția Probleme garantie telefon
Pe 30 august am primit un telefon nou,deoarece fostul telefon fusese de 4 ori in service. Mai am o intrebare:Garantia ramane in continuare de la fostul telefon sau trebuie sa primesc inca 2 ani de garantie pentru acesta?
Răspuns la discuția Probleme garantie telefon
Sa va spun toata povestea.Eu am cumparat un telefon pe 29.12.2011 si intr-o saptamana a inceput sa se blocheze touch screen-ul,dar nu aveam cum sa merg la magazinul de unde il cumparasem deoarece erau liberi de sarbatori. Am mers la magazin pe 9 ianuarie si cei de acolo mi-au spus ca daca veneam in termen de 1 saptamana de la cumparare mi-l inlocuiau pe loc fara sa ami fie nevoie sa il trimita in service.l-au trimis in service atunci si cand l-am primit si m-am uitat pe certificatul de garantie scria resoftat desi el avea probleme cu touch screen-ul. L-am mai folosit cateva zile si s-a blocat definitiv touch screen-ul si iar l-au trimis in service si abia atunci i-au inlocuit touch-ul.Peste ceva timp am avut din nou probleme cu el:daca dadeam imaginea in modul landscape nu mai revenea n modul portret si apela numere aiurea.L-au trimis din nou in service si l-au adus cu aceeasi problema.A 4-a oara s-a sins si nu s-a mai aprins deloc.L-au trimis din nou in service si mi-au spus ca trebuie sa mi-l inlocuiasca.M-am dus la magazin si aveau un telefon la fel dar care nu s-a prins.Au zis sa astept sa comande altul.Au comandat altul dar cu pete pe display.Pe loc nu am putut observa petele deoarece era o imagine cu dungi pe care nu se observau.Peste 4 zile de la cumparare m-am dus la ei si le-am arat petele si au spus ca vor comanda alt telefon sa il compare.Cand am mers din nou au zis ca nu a mai venit telfonul si ca trebuie sa il trimit pe acesta in service.Deci au tras de timp in favoarea lor.Am vorbit cu cei de la Motorola care ofera asistenta din UK si le-am trimis o poza cu telefonul si acestia mi-au spus ca nu este modul de lucru obisnuit al ecranului telefonului si m-au sfatuit sa merg la magazinul de la care l-am cumparat sa imi inlocuiasca telefonul.Deci nu au spus sa mi-l repare ci sa mi-l inlocuiasca
Intrebarea mea este: Pana cand ar trebui sa mai am garantie la acest telfon?Si ce ar trebui sa fac in cazul acesta?
Buna ziua!Am si eu o problema cu un telefon.Am cumparat un telefon in data de 30 august 2012 si cand am ajuns acasa si am schimbat poza de pe ecran am observat ca avea 2 pete pe display.Luni pe 3 septembrie am mers la magazinul de la care l-am cumparat si le-am aratat defectul.La inceput acestia au spus ca nu il pot inlocui si nici trimite in garantie deoarece este un defect minor,dar la insistentele mele au spus ca vor comanda alt telefon la fel pentru a face o comparatie.Cand am sunat la magazin pe 7 septembrie cei de acolo mi-au spus sa il duc la magazin pentru a-l trimite in garantie.
Intrebarea mea este:Nu ar fi trebuit sa imi inlocuiasca pe loc telefonul deoarece nu trecusera decat 3 zile de la cumparare?
Ac ce as mai putea face?Eu refuz sa il trimit in garantie deoarece consider ca a fost un viciu ascuns si ar fi trebuit inlocuit telfonul.
Astept parerea dumneavoastra.Va multumesc!