Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am avut un telefon care a fost trimis de 4 ori in service apoi inlocuit cu un alt telefon care avea 2 pete pe ecran,dar din pacate le-am observat acasa deoarece la magazin avea o poza pe care nu se vedeau si acum si acest telefon este in garantie.Telefon de 5 ori in garantie 5*2 (sapt cat sta in service)=10 saptamani din 8 luni in care eu nu m-am folosit de telefon.Ce ar trebui sa fac in acest caz?Vreau sa am un telefon pe care sa il pot utiliza nu sa stea in sevice pana se termina garantia.Exista vreo lege ceva?Va multumesc!
@amelia_lgc
Fiecare situatie are specificul ei; dupa interventia comisariatelor pentru protectia consumatorilor (cand clientii fac reclamatii justificate, desigur) de cele mai multe ori problemele se rezolva.