avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 670 soluții astăzi
Forum Activitate Adela_Vrd

Activitate Adela_Vrd

Bună ziua! Sunt angajata la 2 firme diferite la fiecare având CIM. Un job 8h/zi ca tehnician dentar și al 2-lea job ca și coordonator de transport cu 2h/zi. De la firma la care lucrez ca tehnician dentar am solicitat concediu de risc maternal (stat pe scaun în poziție vicioasa timp îndelungat, naveta, lucru cu lichide biologice etc) care mi s-a aprobat. La cel de-al 2-lea job lucrez de acasă și nu am riscuri și nu am solicitat concediu de risc. Întrebarea mea este: trebuie sa solicit risc maternal de la ambele joburi sau pot sa lucrez în continuare la al 2-lea job la care lucrez de acasă și nu am riscuri? Mai am o nelămurire, după o luna de concediu de risc maternal, având 29 de săptămâni de sarcina mi sa dat concediu prenatal și as vrea sa știu dacă acesta trebuie obligatoriu sa îl depun la ambele firme? Va mulțumesc!
S-a aprobat plata taxei la vanzarea masinilor inmatriculate inainte de 2007?
Răspuns la discuția Returnarea medicamentelor.
Multumesc pentru raspunsul dat! Eu una ma gandeam ca e greu sa returnezi medicamente dar asa macar am lamurit-o si pe mama mea care nu intelegea cum alte produse, de multe ori, le poti returna daca esti nemultumit de el si acest medicament nu-l poate returna. Multumesc inca odata pentru raspuns!