Da aveti perfecta dreptate ce spuneti dumneavoastra,de aceea va si intreb trebuie sa apelez la serviciile unui avocat cu siguranta nu?stiti pe cineva,sau poate imi propuneti pe cineva chiar de pe forum,astept un raspuns chiar si in privat,pentru ca inca nu m-am consultat inca cu nici unul,decat aici in cadrul forumului si in familie acasa,pentru ca s-au jucat cu mintea mea destul si plus de asta dupa cum am mai spus sunt chemat si la testul poligrafic luni,pe care nici pe acesta nu l-am refuzat sa nu creada ca am ceva de ascuns.
Buna ziua,la testul poligraf poate participa si avocatul meu?am inteles ca testul nu este obligatoriu nu?problema este ca nici nu vreau sa-l refuz dar imi ajung interogarile sefilor timp de 3-4 ore 2 zile la rand,si pur si simplu mi-a ajuns atatea intrebari puse altfel cu acelasi raspuns,si 2 declaratii in zile diferite,parca as fi fost la politie,in fine unde lucrez ca inca mai lucrez sunt acuzat de niste lucruri disparute,care in final si cei care m-au interogat de la firma respectiva unde lucrez,ca dupa si cei care aveau contract cu firma unde lucrez eu,ba mai mult pe mine si pe alti 2 colegi ne-au luat pe rand la ''audieri''pe rand si inainte de asta ne-au cerut telefoanele mobile si mie personal codul imei,nu am avut nimic impotriva chiar le-am dat fara retinere pentru ca nu am nimic de ascuns,intr-un final s-a ajuns si la amenintari ca am sa iau 3 ani de puscarie daca nu spun tot ce stiu,si asta atentie ca m-i s-a spus de ei ca eu nu am luat nimic si ca am dat informatii sau am colaborat cu un fost angajat la acele lucruri disparute din cadrul firmei,problema este ca fostul angajat cunostea zonele respective chiar mai bine ca mine fiind angajat de 1 an iar eu inca am 7 luni de zile,in fine a2a zi iar ma chemat la asazisele audieri unde m-i s-a spus direct ca sunt direct intr-un grup infractional si ca sa spun tot ce stiu,si dupa iar declaratii pe foaie,chiar intr-un final le-am spus sa mergem la politie ca nu mai rezist pana si de fami