avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 618 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Avocatul poate asista la testul poligraf?
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Avocatul poate asista la testul poligraf?

Buna ziua,la testul poligraf poate participa si avocatul meu?am inteles ca testul nu este obligatoriu nu?problema este ca nici nu vreau sa-l refuz dar imi ajung interogarile sefilor timp de 3-4 ore 2 zile la rand,si pur si simplu mi-a ajuns atatea intrebari puse altfel cu acelasi raspuns,si 2 declaratii in zile diferite,parca as fi fost la politie,in fine unde lucrez ca inca mai lucrez sunt acuzat de niste lucruri disparute,care in final si cei care m-au interogat de la firma respectiva unde lucrez,ca dupa si cei care aveau contract cu firma unde lucrez eu,ba mai mult pe mine si pe alti 2 colegi ne-au luat pe rand la ''audieri''pe rand si inainte de asta ne-au cerut telefoanele mobile si mie personal codul imei,nu am avut nimic impotriva chiar le-am dat fara retinere pentru ca nu am nimic de ascuns,intr-un final s-a ajuns si la amenintari ca am sa iau 3 ani de puscarie daca nu spun tot ce stiu,si asta atentie ca m-i s-a spus de ei ca eu nu am luat nimic si ca am dat informatii sau am colaborat cu un fost angajat la acele lucruri disparute din cadrul firmei,problema este ca fostul angajat cunostea zonele respective chiar mai bine ca mine fiind angajat de 1 an iar eu inca am 7 luni de zile,in fine a2a zi iar ma chemat la asazisele audieri unde m-i s-a spus direct ca sunt direct intr-un grup infractional si ca sa spun tot ce stiu,si dupa iar declaratii pe foaie,chiar intr-un final le-am spus sa mergem la politie ca nu mai rezist pana si de familia mea s-a luat,de copil zicandu-mi ca nu este mai bine sa stau in libertate sa-l cresc decat sa stau 3 ani la puscarie?asta a intrecut orice masura chiar le-am spus sa nu mai implice familia cu serviciul sau ce urmaresc ei.ba mai mult m-i s-a spus ca mergem la testul