avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 951 soluții astăzi
Forum Activitate stc1

Activitate stc1

Multumesc inca o data pentru raspunsuri, m-au ajutat mult in legatura cu aceasta problema.

Numai bine!
Va multumesc pentru raspuns.

Zgomotele produse constau in muzica la intensitate medie, si eventuale strigate. Respectivul vecin nu are acord din partea celorlalti locatari, iar in unele zile este galagie constanta, de dimineata pana seara.

Cu privire la sesizarea scrisa, am doua intrebari:
1. Se poate face si fara sa fi facut o sesizare telefonica la 112 inainte ?
2. Am nevoie de martori ?

O seara placuta!
Buna ziua!

De curand, vecinul de sub mine a devenit din ce in ce mai pretrecaret. Dimineata, seara, luni, marti, duminica...Ziua si ora sunt irelevante. Parca as locui langa o carciuma.

M-am documentat putin, si am gasit urmatorul fragment:
"Art. 3 Constituie contraventie savarsirea oricareia dintre urmatoarele fapte, daca nu sunt comise in astfel de conditii incat, potrivit legii penale, sa fie considerate infractiuni:
.........
25) tulburarea, fara drept, a linistii locuitorilor prin producerea de zgomote cu orice aparat sau obiect ori prin strigate sau larma;
26) tulburarea linistii locatarilor intre orele 22,00-8,00 si 13,00-14,00 de catre orice persoana prin producerea de zgomote, larma sau prin folosirea oricarui aparat, obiect ori instrument muzical la intensitate mare in localurile sau in sediile persoanelor juridice, in locuintele persoanelor fizice sau in oricare alt loc din imobile cu destinatia de locuinte ori situat in imediata vecinatate a acestora;".

Individul nu respecta decat orele de liniste 22:00-8:00.

Avand in vedere "... tulburarea, fara drept, a linistii...", ce inseamna, mai exact, fara drept. Cand este o persoana indreptatita sa tulbure linistea si cand nu ?