1. Eu sunt incepator masina o cumpar pentru 4-5 ani ca sa ma pot invata cu condusul dupa acesti ani masina se va duce la fiare vechi, deoarece ca incepator poti sa atingi masina de un gard si alte chestii
2. Documentul care atesta proprietatea autovehiculului va fi contractual de vanzare - cumparare
3. Ca garantii masina daca este trecuta la mine pe fiscal si persoanei de la care am cumparat-o nu-I vine nici o amenda nu as vedea motivul ca acesta sa anunte Serviciului inmatriculari instrainarea autot
Imi cer scuze pentru ca va deranjez din nou dar am citit pe acest blog [ link extern ]
Motivul pentru care nu doresc sa transcriu autoturismul este ca nu imi permit sa mai platesc 1000 de euro, adica mai mult de jumatate din valoarea masini
Buna ziua, nepricepandu-ma in ale vanzarilor si cumpararilor de masini si neavand pe nimeni care sa ma indrume am si eu urmatoarele nelamuriri:
1. As dori sa-mi cumpar o masina care nu are taxa de prima inmatriculare si prin care se poate circula prin incredintare la notar?
2. N-am inteles care este treaba cu fiscalul, daca vad ca omu nu are datorii trebuie sa-l trec pe numele meu?
3. Acesta dupa ce-mi vinde masina o poata radia ca eu sa nu mai pot circula cu ia?
Imi cer scuze anticipat pentru aceste intrebari.
Un fost prieten are o masina cu numare de Giurgiu el locuind in bucuresti si o conduce de 6 luni si nu a inmatriculat-o si circula cu aceasta intr-una.
Buna ziua, am si eu o intrebare pot sa circul cu masina inmatriculata de la fostul proprietar fara ca eu sa o mai inmatriculez?
Intreb acest lucru deoarece as dori sa imi iau un Renault laguna 2 cu motor de 1.9 dci si as plati inmatricularea cat as cumpara doua masini.
P.S. Masina este deja inmatriculata pe Romania in alt judet, prima inmatriculare este inainte de 2007 si necesita din nou taxa de inmatriculare care costa pe 1000 de euro