avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 710 soluții astăzi
Forum Activitate swetangelus

Activitate swetangelus

BUNA ZIUA. IN LEGATURA CU ACORDAREA TICHETELOR DE VACANTA AS DORI SĂ STIU DACA AUTORITATILE PUBLICE LOCALE AU DREPTUL SA DEA TICHETE CF. OUG 46/2017 . EXISTA ÎN ACEST OUG 46 ) In cazul institutiilor si autoritatilor publice centrale si locale, modalitatea de acordare a indemnizatiilor de vacanta se stabileste prin hotarare a Guvernului, fara a se diminua cuantumul anual acordat salariatilor din administratia publica centrala si locala pentru vouchere de vacanta sau echivalent.”
-STITI CUMVA DACA EXISTA O HOTARARE DE GUVERN IN ACEST SENS?

decontare cheltuieli personal din serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
buna ziua.
exista vreo cale legala prin care o autoritate publica locala( in speta este vorba despre o primarie) poate deconta cheltuieli cu formarea profesionala pentru un grup de 20 de pompieri voluntari din cadrul unui serviciu voluntar pentru situatii de urgenta apartinand primariei?
-am gasit hg 1579/2005, hg 371/2016, problema este ca ei avand contrct de voluntariat(care nu este inregistrat la revisal) intrebarea mea : poate primaria deconta cheltuieli pentru personalul voluntardin cadrul unui serviciu voluntar situatii de urgenta?
-ce fel de contract ar trebui sa incheie primaria ,ca ulterior daca vom fi verificati de curtea de conturi sa fim acoperiti?
multumesc frumos.
SUNT DE ACORD, DAR DACA NOUL COD DE PROCEDURA FISCALA NU MAI PREVEDE SCUTIREA DE LA IMPOZIT PENTRU POMPIERII VOLUNTARI, SI NU AM TEMEI LEGAL ,POT DA SCUTIRE DOAR IN BAZA HOTARARII DE CONSILIU???
Buna ziua. stiti cumva daca este stipulat in legislatia in vigoare(cod fiscal, cod de procedura fiscala) la scutiri sau reduceri de la impozitul local pompierii voluntari?sau daca exista stipulat in lege ca este permisa reducerea sau scutirea pompierilor voluntari de la plata impozitului local( este vorba de reducerea cu o suma de 150 lei/pompier?),.multumesc .
Buna ziua. Eu lucrez intr o institutie publica(primarie), si de curand am absolvit cursul pentru obtinerea atestatului pentru activitatea de transport rutier de persoane. Institutia la care lucrez eu(primarie) a primit de la guvern un microbuz de transport elevi, iar eu fiind atestata pentru a efectua activitate de transport voi fi managerul acestei activitati. Intrebarea mea este ce documente concret, trebuie sa depun la dosar pentru a se elibera licenta de transport pentru a se circula legal cu acel microbuz? primaria este proprietarul microbuzului iar scoala gimnaziala este administratorul microbuzului.Va rog mult ajutati-ma cu aceste documente. Multumesc.
Buna ziua

As avea o intrebare la dumneavoastra legata de modificarea oug 111/2010.(reactualizata pe 2013)
Urmeaza sa nasc in luna noiembrie(dupa calcule pe 9 noiembrie 2013).in luna februarie m am angajat la o institutie publica cu contract pe durata nedeterminata. Problema este in lunile ianuarie si decembrie.In decembrie am avut contract din data de 18.12.2012 pana in data de 07.01.2013. Stiu ca in legislatia oug 111/2010 modificata scrie ceva despre fractiune de luna pentru stagiul de cotizare de 12 luni. Eu intreruperea o am si in ianuarie (respectiv din 07.01- 30.01.2013) cat si in decembrie (din 01.12.2012-18.12.2012) .Intrebarea mea este: mai am drept la indemnizatie cu intreruperile din cele 2 luni?

Va multumesc!
buna ziua.
pentru postul de sef serviciu in cadrul serviciului voluntar pentru situatii de urgenta in cadrul unei primarii imi puteti spune care este actul normativ si salarizarea pentru aceasta functie publica?

va multumesc.
o zi buna.
multumesc.
multumesc. deci inteleg ca si cumulate locurile de munca si adunate impreuna facand 12 luni, am dreptul ?
daca da, imi puteti motiva si articolul din lege? multumesc