avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1101 soluții astăzi
Forum Activitate orodics79

Activitate orodics79

Va rog sa-mi spuneti, care este actul normativ, respectiv articolele din lege care reglementează modul în care trebuie să fie constituită comisia de recepţie a activelor fixe corporale si a tuturor bunurilor achizitionate si lucrarilor prestate, la o institutie publică?
Câţi membri trebuie să aibă o astfel de comisie? Care sunt atribuţiile prevăzute de lege pentru o astfel de comisie? Este obligatoriu ca dintre membri să fie desemnat un preşedinte şi un secretar sau este suficient daca in decizia de numire se menţionează că toate persoanele desemnate sunt membri?
Si la final o nouă întrebare, foarte importantă: este necesar ca pentru fiecare achiziţie pe care o face respectiva instituţie publică să se numească de fiecare dată o comisie de recepţie sau este suficient ca să fie numită o singură comisie care să se ocupe în viitor de recepţia tuturor bunurilor achiziţionate de acea instituţie?
Va multumesc!
Intr-un contract de furnizare de catre furnizor către beneficiar persoana juridica (institutie publica) a unui numar de 30 de calculatoare, exista clauza de reziliere sau de rezoluţiune? Va multumes.
Exista un text legal in acest sens? Un astfel de contract are clauza de reziliere sau rezoluţiune?
Va rog sa-mi spuneţi dacă se semnează un contract de furnizare calculatoare, care este perioada minima de garanţie pe care furnizorul trebuie să o acorde achizitorului? Exista vreun text legal care să mentioneze aşa ceva? Un astfel de contract de furnizare calculatoare (20 de bucati) are clauza de reziliere sau de rezoluţiune?
Furnizorul este obligat la garantia de buna executie a contractului sau o astfel de clauza este opţională? Există un text legal care să specifice exact dacă o astfel de garanţie de buna executie a contractului este obligatorie sau nu?
Va multumesc anticipat!
Un functionar public a fost angajat la o institutie publica pe durata determinata, pe 2 ani de zile, pana la întoarcerea titularului postului (care avea raportul de serviciu suspendat). Anterior datei pana la care titularul postului avea raportul de serviciu suspendat, mai precis după numai 1 an de la data suspendării, titularul postului si-a dat demisia.
Acum problema care se pune este următoarea: ce se întâmplă cu persoana care a fost angajata pe durata determinata, avand in vedere ca titularul postului nu s-a mai reîntors ci şi-a dat demisia anterior perioadei pentru care avea raportul de serviciu suspendat? În decizia de numire a functionarului angajat pe durata determinata, se menţiona ca acesta se numeşte pana la reîntoarcerea titularului postului (care asa cum am spus, nu s-a mai reîntors ci şi-a dat demisia).
Raportul de serviciu al funcţionarului angajat pe durata determinata încetează de drept în acest caz? Dacă da, va rog să-mi spuneţi care este temeiul de drept al încetării, art. 97, litera a) din Legea 188/1999? Sau art. 98, alin. 1 litera h) din Legea 188/1999? Sau care altul?
Menţionez ca acesta este un caz care dupa părerea mea nu intra în niciunul dintre situaţiile prevăzute la art. 98 din Legea 188/1999. Cu toate acestea, raportul de serviciu al funcţionarului public angajat pe durata determinata nu mai poate continua, având in vedere ca după demisia titularului postului, respectivul post devine vacant si conform O.G. 34/2009, nu mai poate fi ocupat. În concluzie, ce articol de lege poate fi temeiul de drept al unei astfel de încetări? Vă mulţumesc!