avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 469 soluții astăzi
Forum Activitate movimpact

Activitate movimpact

Se afirmă că evaluarea riscurilor pentru securitatea şi sănătatea în muncă a (SSM), la care se face referire în Legea 319/2006 privind protectia si securitatea muncii
[Art. 12. - (1) Angajatorul are urmatoarele obligatii:
a) sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice;
...
(2) Prin ordin al ministrului muncii, solidaritatii sociale si familiei, in functie de natura activitatilor si de marimea intreprinderilor, se vor stabili obligatiile ce revin diferitelor categorii de intreprinderi cu privire la intocmirea documentelor prevazute la alin. (1).]
ar trebui întocmită de către o firmă sau o persoană autorizată.
Ați putea să-mi precizați unde este reglementată/legiferată această obligație?

Try boon!
[ link extern ] /
Parcă am auzit/citit o știre/un titlu despre obligativitatea închiderii site-urilor firmelor care nu mai desfășoară activitate.
Așa să fie? Dacă da, v-aș ruga și unele precizări.

Try boon!
[ link extern ] /
Răspuns la discuția Un ban cinstit, cât mai mare!
Încep prin a preciza că răspunsul anterior i l-am destinat d-lui Iulian Manea.
În continuare, aș vrea să mă scuz pentru încălecarea regulamentului forumului și aș mai fi vrut să vă multum pentru atenționare. Însă, din păcate, eu nu am decât... multa!
Din nefericire, nu-mi reușește nici măcar tentativa de a-mi reciti impardonabilul mesaj, pentru a vedea unde, cum și cât am greșit...

În rest, toane bune & spumoase!
Răspuns la discuția Un ban cinstit, cât mai mare!
Vă foarte mulțumesc pentru recomandare.
Sper să fie de acord și Grivei...

Toate cele mai bune!
Răspuns la discuția Un ban cinstit, cât mai mare!
(Satu) Mare mulțumită pentru solicitudine & operativitate!
În contrapartidă, vă ofer un abonament pentru acces gratuit pe [ link extern ] /.
Apropo, blog: ONG-ul e pe [ link extern ] /.
Revenind însă la chestiune, vă răspund că nu pot elibera factură, deoarece, cel puțin deocamdată, nu am facturier. Apoi, nu știu dacă suma încasată o voi putea folosi pentru (orice fel de) nevoi personale, or exclusiv pentru propășirea Asociației.
Pe de altă parte, mă întreb (și îmi permit să vă și întreb) dacă, nu care cumva, ar fi mai avantajoasă o convenție civilă, cu plata impozitului de către beneficiarul prestației. Nu de alta, dar 16% (impozit) e mai puțin decât 19% (TVA).

Toate cele mai bune!
Un potențial beneficiar al unor servicii pe care aș fi în măsură să i le prestez (redactare, graphic design și editare de planșe ilustrate destinate unei manifestări expoziționale tematice) ar fi de acord să-mi plătească 2.500 RON (eventual, 2.500 RON + TVA). Ajungându-se la discuția asupra modalității de plată, contabila beneficiarului (o instituție de învățământ superior particulară) a declamat tranșant „Numai cu factură și chitanță!“ Subsemnatul, „nefiind“ nici SRL sau SA, nici măcar AF sau PFA (între noi fie vorba, doar faptul că nu aș vrea să-i fac vreo problemă „punctuală acestei guvernări, mă reține de la debutul într-ale somajului... ), nu am cum să i le dau. Subsemnatul nu sunt decât un pic de inginer, care conduce un ONG (asociație), într-al cărui obiect de activitate s-ar (cam) putea încadra prestația în chestiune.
Dacă, pentru eliberarea documentelor solicitate, aș apela la „bunăvoința“ unei firme în funcțiune – potrivit aprecierii unora – ,ar trebui să țin seama el puțin de o reducere cu valoarea impozitului (16%), după cum – potrivit altor păreri –, nu ar fi exclus ca celor 2.500 RON să li se aplice de două ori, succesiv, o ciumpăvire cu 16%. În plus (de fapt, în minus), s-ar cuveni să plătesc ceva și pentru efortul intermediarului.

În concluzie, v-aș ruga să-mi spuneți cum să (încerc) să fac pentru a rămâne cu cât mai mult din suma vehiculată.

Cu mulțumiri!

Try boon!

Doamne-ajuta!

Fiind in curs de inregistrare a unei asociatzii (ONG), risc sa fiu lovit de doua probleme:
- in primul rind, mi se cere dovada constituirii unui capital social avind valoarea cel putzin a salariului minim pe economie; Pare in regula, dar, pina a ajunge in fatza judecatorului, eu am efectuat deja niste cheltuieli pentru a fi cu actele in regula (la notar, de exemplu). Nu se poate, oare, ca acel capital social minim sa fie deja diminuat cu contravaloarea sumei cheltuielilor deja efectuate?
- in al doilea rind, aud ca dosarul inregistrarii ar trebui sa contzina si cazierul fiscal al membrilor (asociatzilor) fondatori. Asadar, altzi bani, alta atractzie! Nu care cumva, stitzi unde este reglementata aceasta pretentzie? Nu de alta, dar nu imi amintesc ca in urma cu trei (doi?) sa fi fost nevoie (si) de asa ceva...

In asteptarea raspunsurilor Dumneavoastra,

Toane bune & spumoase!

movimpact
As dori sa aflu de existentza vreunei reglementari privind obligativitatea conducatorilor auto - dar nu a taximetristilor! -, ci a celor care transporta marfa, cu un ecuson contzinind datele de identificare, inclusiv fotografia, purtatorului.
Mare multzumita!
Ov. M.