avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 441 soluții astăzi
Forum Activitate pirvudiana

Activitate pirvudiana

Pot completa formularul pt redirectionarea impozitului pe venit din 2020 daca sunt in concediu medical de aproximativ 4 luni? Are vreo insemnatate aspectul asta?
Multumesc
Buna ziua
Exista vreo reglementare legislativa prin care proprietarii unei cladiri in care isi desfasoara activitatea mai multe firme, pot interzice parcarea autoturismelor in dreptul curtii (al gardului, pt ca in dreptul portilor de acces inteleg) in timpul saptamanii in intervalul orar 7-18? Motivul invocat: "avem nevoie de locurile de parcare pentru angajatii firmelor care isi desfasoara activitatea aici". Initial comunicarea se facea verbal de catre cineva cu ochi ageri care observa imediat cum vreun nefericit parca, acum au aparut pe toata lungimea gardului si panouri "parcarea interzisa". Mentionez ca in primul rand vorbim despre un trotuar, deci teoretic nu ar avea nimeni voie sa parcheze acolo (nu?), iar in al doilea rand mi se pare aberant sa pui stapanire pe toate locurile de parcare din fata curtii tale, pentru ca ti-ai luat tu obligatia sa le oferi angajatilor locuri de parcare...
Este o fractura in logica mea?
Multumesc!