In fiecare localitate fiinteaza o Directie de Asistenta Comunitara (in Bucuresti, la nivelul fiecarui sector), unde puteti apela. De obicei, acestia au o evidenta a persoanelor care au beneficiat de asemenea ajutoare in anii trecuti, astfel incat deja acestia au deja listele si pentru sezonul 2012-2013 pe care le vor trimite la fiecare as. prop. In momentul in care aceste liste/tabele
vor ajunge la asociatie, presedintele dvs. va va informa si asupra conditiilor de obtinere a acestor ajutoare. Daca considerati ca va incadrati in conditiile impuse, solicitati sa completati acea Cerere/Declaratie pe proprie raspundere in vederea obtinerii ajutorului la incalzire.
Deci, presedintele trebuie sa se intereseze la D.A.C. - sector... , despre stadiul acestei actiuni.
Serviciul specializat din primarie dupa ce finalizeaza documentatia care prevede conditiile ,criteriile de acordare ajutoare de caldura ,informeaza toate asociatiile de proprietari ai caror reprezentanti legali=presedintii de asociatie urmeaza sa informeze la avizierele condominiului proprietarii care intrunesc criteriile pentru a beneficia de ajutoare sa depuna documentele necesare
Nu putem vorbi de ajutoare pentru 2012-2013 pentru ca nu stim inca ce se mai schimba, dar va pot spune cum a fost pentru sezonul trecut 2011-2012.
Furnizorul de agent termic (RADET) a trimis la inceputul sezonului un formular pentru cei care doreau ajutoare, acesta a fost tras la xerox si dat celor care credeau ca se incadreaza, dupa completare fiecarui proprietar care solicita ajutor pentru incalzire s-a eliberat o adeverinta in care specificam cate persoane locuiesc in respectivul apartament, cu cererea si adeverinta completata fiecare proprietardepune la primarie cererea.
Iar in lunile urmatoare, impreuna cu factura pentru caldura venea si un tabel in care erau ajutoarele de caldura pentru fiecare solicitant (ATENTIE are o limita maxima, nu este fix in fiecare luna!)