avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Activitate adrianaigor

Activitate adrianaigor

Buna ziua,

Azi va adresez o intrebare si va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Am o fetita de 3 ani si in Satul de vacanta am fost intampinati de reprezentati ai SC X SRL, pentru un casting cu copila.
Am fost, am dat interviul, si cei de acolo au fost foarte incantati de copilul nostru. Dar nici una nici doua, ne vor, dar totusi sa semnam si contracte si sa platim suma de 1000 lei pentru un album de 14 fotografii profesionale si enumerarea unor cursuri pentru copil. In contract nu spun cat dureaza respectivele cursuri , unde se vor desfasura, dar ca se vor face niste cursuri. Apoi semnam un contract de reprezentare precum ca Agentia ne include in programul lor, noi platim 30 % din castig. Intrebarea: sunt seriosi, ori ne iau banii, ne dau 14 fotografii si apoi asteptam colaborari ca nu vor mai apare in veci.
Multumim mult, asteptam urgent raspunsuri.

Multumesc mult pentru sfaturi. O sa urmez pasii indicati. Sunt noua pe aici. Urmaresc mai mult informatiile ce le primesc pe mail si sunt foarte incantata.
Multumesc inca o data
Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu cateva informatii referitoare la drepturile ce le pot avea asupra unui teren de 100mp. care apartine locatarilor unui bloc.
Concret: exista un mic teren care apartine proprietarilor unui bloc (teren comun).
Ma intereseaza sa utilizez acest teren.
1. Exista posibilitatea ca presedintele asociatiei de locatari sa vanda acest teren comun? Cum se procedeaza? Trebuie facut act cadastral?
sau
2. Exista posibilitatea de a primi drept de folosinta al acestui teren? Are dreptul presedintele asociatiei de proprietari de a-mi da acest drept pe termen nelinitat si irevocabil? Cum se procedeaza? Prin act semnat la notar? Si daca primesc acest drept? Pot dispune de el fara ca vreodata cineva sa se razgandeasca?

Multumesc mult. Astept raspunsuri
Multumim mult.
Am avut o discutie si cu o persoana destul de cunoscatoare ce lucreaza in Politie. Ne este clar ca nu au procedat corect. Au profitat de ora tarzie, si-au dat seama de novicitatea noastra, (un agent chiar ne-a spus ca se vede ca nu suntem hoti, un hot niciodata nu actioneaza cand este magazinul gol golut) si de faptul ca aveam un copil in brate si era clar ca nu ne permiteam sa asteptam Politia sa scriem o multime de hartii cand ne-au dat alternativa de a plati la dublu produsele. Totusi, ma indoiesc ca au luat o hotarare simplii angajati, cred ca au procedat in cunostinta cu superiorii.
Suntem si de acord ca am gresit si greseala se plateste. Ni s-a dat alternativa unei cai amiabile de rezolvare. De aceea am spus ok, platim la dublu.
Am platit dar ni s-a refuzat dovada platii si mai mult "a trebuit" sa semnam de "furt in grup". Asta de fapt ne doare.

De aceea am apelat la cunostintelor si experienta dumneavoastra.

Inclin sa cred ca lucrurile raman asa, nu vor reveni cu alte forme pentru ca sunt constienti de implicarea lor incorecta. Pe de alta parte noi avem o societate. Un proces inseamna in primul rand o pata pe CV-ul nostru. O pata pe CV inseamna intrebari, iar noi avem proiecte pentru aplicare la fonduri europene.

Multumim si asteptam in continuare sfaturi.
Multumesc de raspuns
Multumesc pentru raspuns. Din experienta pe care o aveti... Concluzionez bine? Nu avem nici o dovada ca am platit contravaloarea produselor ca forma amiabila de solutionare a problemei si peste ceva vreme, ne putem trezi cu citatie "de furt calificat".
Multumesc mult pentru raspuns. Sotul a semnat o hartie unde i s-a trecut doar numele si prenumele fara nici o data din actul de identitate, au bifat casuta de furt in grup si semnatura. Nu apare nicaieri ca am platit suma de 180 lei. Doar ne-au spus ca va fi atasat bonul la acea hartie. Si va ramane 1 an la magazin. Am cerut macar o copie, dar ni s-a refuzat solicitarea. Ne-au refuzat chiar si sa ne arate bonul prin care am platit. Am intrebat cum beneficiem de garantie daca tot am platit produsele la dublu, am primit raspuns ridicari din umeri. Am intrebat daca au o procedura interna conform careia procedeaza asa. Adica, ok. am fost cascati, platim, asta este procedura. Dar completam hartie cu "furt" si platim bani, fara chitanta, fara nimic? Azi mergem iar la magazin. Ne vad iar si ne mai fac o hartie conform inregistrarii de ieri, mai platim o data...

Este clar ca am gresit, nu ne dispensam de acest fapt. Am facut un pas cu produsele neplatite de langa casa de marcat. Nu am reusit sa verificam nici bonul si au aparut. Exista posibilitatea ca fapta sa nu fie calificata ca "furt"? Nu banii in sine, nu cei 180 lei dati ma deranjeaza cel mai mult. Ci faptul ca ne-au facut hoti si admit si asta, erau in timpul serviciului, isi faceau datoria, pe buna dreptate, dar ei apoi ce au facut? Ne-au refuzat justificarea platii. Nu este furt?
As vrea sa va mai intreb. Ca procedura am inteles, un prim pas de mers la discutii, daca nu ajungem la intelegere mergem la politie si dam o declaratie la ce s-a intamplat sau facem o plangere? in cazul in care totusi vom fi declarati vinovati (ca traim intr-o tara cu multe posibilitati), care ar putea fi consecintele?
Multumesc de raspuns. As fi dorit mai mult decat un "si asa mai departe"
buna ziua,va rog sa ma ajutati cu un raspuns. Aseara am fost cu familia (eu , sotul si copilul de 2 ani si 5 luni) intr-un supermarket. Ne-am invartit, ne-am sucit, am facut cateva cumparaturi. Sotul, mai nehotarat din fire a zabovit mai mult la fiecare raion la care a fost. Copilul fiind in carut, a asezat cateva produse in partea de sus a cosului, parte unde se poate aseza copilul si care nu este fixa. Copilul a umblat acolo, sotul a salvat etichetele unor sosete dar la ridicarea sosetelor partea de plastic din carut a cazut peste 2 perechi de becuri (leduri) de masina. La casa sotul a ramas sa plateasca , eu si copilul am iesit pe culoar la o bancuta sa ne echipam. Sotul a gresit, nu a verificat tot cosul, casiera nu a vazut nici ea, si a platit totul mai putin cele doua perechi de leduri, care la raft de unde le-a luat era afisat un pret de 26-28 lei/pereche, nu isi aminteste exact si care se pare ca ar fi costat 45 lei/pereche. Dupa plata produselor, sotul s-a oprit la nici un pas de casa de marcat sa verifice bonul, moment in care a fost inconjurat de 4-5-6 ofiteri de paza si l-au luat la camera lor. Pe scurt, ei spun ca a fost vazut pe camera ca l-a studiat, ca a avut intentie clara de a fura. Daca tot spun ca au camere atat de bine puse la punct se poate vedea totul, cum s-a petrecut si se poate vedea ca nu au fost puse acolo cu mana. In plus, sotul nu are nici un antecedent, eram singuri in tot supermaketul (era in jur de ora 23.00). Ne apucam de furat cand toti erau cu ochii pe noi, fiind o ora atat de tarzie, si intr-un fel ii deranjam... ? Cert este ca au admis si ei ca nu este un hot profesionist, au admis ca poate a fost o greseala desi tot timpul i-au spus sotului ca a furat, si ca atare i-au dat 2 alternative: 1. cheama politia (varianta pe care am fi ales-o daca nu eram cu copilul), si 2. plateste la dublu produsele. Este normal, sa fie afisat la raft un pret la produs si sa mergi la casa si sa platesti alt pret? In plus, este normal sa platesti la dublu un produs si sa nu ni se dea nici un bon, chitanta, ceva la mana ca am platit? A fost completat un formular , pe care a trebuit sa-l semneze, unde a fost completat doar numele si bifata casuta cu furt in grup. Produsele au garantie un an. Ni s-a refuzat acordarea bonului fiscal pe motiv ca ramane atasat la acel proces verbal. Nici nu ni s-a aratat bonul ca banii au fost incasati legal. As am platit pentru o neatentie, 2 produse care ar fi costat maxim 60 lei, am platit 180 lei si fara chitanta, justificare ceva... Acea semnatura pe un proces verbal a ramas... ei pot spune ca a fost dat un nume, cineva, pot sa nu recunoasca nimic si uite asa din hot am devenit pagubit. Ce au facut ei , nu este tot furt calificat?
Noi admitem ca am gresit. A fost neatentie, dar ce au facut ei, acesti ofiteri de paza, cum se cheama?
Va multumesc si va rog sa ma ajutati cu un sfat.