avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1574 soluții astăzi
Forum Activitate catargiutudor

Activitate catargiutudor

Răspuns la discuția Refuz plata asigurator RCA
Buna
Vin din nou cu mai multe detalii. Am facut plangere la CSA, nu s-a rezolvat nimica. Ei au repetat exact ce mi-au spus cei de la asigurari, imi asum acei 1400ron care "mi se cuvin" pentru reparatie in regie proprie, mai pun eu 3600ron si voi plati personal reparatia ca ulterior sa fac o cerere la asigurator pentru diferenta pe care am platit-o. Nu mai am nervi de proces si nici timp sa stau cu masina "sparta". Imi este greu sa fac rost de banii acestia deoarece sunt student dar mi s-ar fi parut mult mai civilizat ca asiguratorul sa ia responsabilitate pentru dauna produsa. M-a dezamagit si Comisia de supraveghere a asigurarilor, institutie careia i se pare normal ca pagubitul sa plateasca dauna suferita in urma accidentului si sa fie fortat sa accepte reparatia in regie proprie.
Sunt sigur ca in instanta as fi castigat impotriva acestor sarlatani cat or fi ei de mari si de uniti cu o banca, dar nu mai pot sta cu masina carpita timp de 1 an de zile.
Buna ziua,
As vrea sa stiu si as fi foarte fericit daca m-ati putea lamuri cu un lucru. Societatile cu obiect de activitate Selectarea si plasare fortei de munca cum pot sa medieze plecarea unei persoane in Germania avand in vedere ca majoritatea angajatorilor de dincolo vor ca persoanele sa fie angajate la firma din Romania.
In cazul in care societatea angajeaza in Romania si plateste contributile la stat necesare nu vad cum ar mai vrea persoanele angajate sa plece pentru un salar atata de mic. Ar putea cineva cu experienta in domeniu sa ma lamureasca cu practicile acestor societati de mediere?

Va multumesc anticipat pentru ajutor.:">
Răspuns la discuția Refuz plata asigurator RCA