avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 259 soluții astăzi
Forum Activitate eul44

Activitate eul44

Buna ziua...

Doresc sa ma inscriu la admiterea in INM.
Va rog, imi puteti spune daca se primeste o remuneratie ( daca esti platit ) cat timp urmezi cursurile? Stiu ca la magistratura exista o astfel de remuneratie ... Pe site-ul INM-ului nu am gasit informatii despre acest subiect.

Va multumesc!
Discuție jurist ?
Buna ziua...
Va supun atentiei o speta: sunt profesor in invatamantul preuniversitar si am absolvit si Facultatea de Drept. Am hotarat sa parcurg un curs de jurist stagiar. Mi s-a spus ca am nevoie de un contract de munca pe perioada determinata sau nedeterminata, cu norma intreaga sau part-time ca si consilier juridic. Deasemenea, mi s-a adus la cunostinta ca profesia de profesor este incompatibila cu cea de consilier juridic.
Cautand in legislatie am gasit ca si incompatibilitate pt consilierul juridic: orice alta profesie autorizata sau salarizata in tara sau in strainatate.
In acest caz unica posibilitate de a fi consilier juridic este aceea de a renunta la profesorat ?
Va multumesc!
Buna ziua !
Doresc sa schimb tevile de pe ghena din baie si bucatarie din bloc... Va rog, imi puteti spune daca pot face asta, chiar daca nu toti proprietarii de pe scara (partea mea ) vor asta ? Cum sa procedez ?
Multumesc !
Va rog, sa ma informati despre cadrul legal cu privire la urmatoarea problema:
doresc sa imi schimb domiciliu (buletinul)... acest fapt presupune si schimbarea actelor auto(permis, carte identitate auto etc) ?

Va multumesc !
Discuție carte imobil
De curand, am primit vizita administratorului de bloc ce ne-a rugat sa il informam cu privire la persoanele ce stau in apartament, in vederea actualizarii cartii de imobil.
Mentionez ca sunt casatorit recent si momentan stau in apartament cu socrii si sotia. Inca nu mi-am innoit buletinul cu adresa actuala, domiciliul meu vechi fiind pe alt judet.
Cum se procedeaza in acest caz?