Buna seara. Rugam a ne ajuta in urmatoarea problema:unul din membrii asociatiei noastre, salariat cu norma intreaga(CIM) la o intreprindere de stat, doreste sa preia munca de administratie la bloc. A urmat cursul de administratori la FAPR si a obtinut atestatul de la primaria de sector.La cursul respectiv li s-a spus ca pot incheia conventie civila conform Codului Civil. Cunoastem ca legal trebuie sa se incheie un CIM, in cazul nostru, cu timp partial de munca. Intrebarile noastre sunt:1/. existenta acestui al doilea CIM ii va crea probleme la principalul loc de munca ?; trebuie sa declare acolo noua sa situatie ?, 2/. ce impozit si contributii vor plati Asociatia ca angajator si el ca angajat (avem in vedere tot legatura cu CIM-ul principal).Sperand ca am fost clari, va multumim anticipat.
un contract de prestari servicii care este semnat si parafat de ambele parti, dar care nu este inregistrat la sediul unei dintre parti(institutie publica) este un contract valid?