avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 648 soluții astăzi
Forum Activitate anairam22

Activitate anairam22

Răspuns la discuția Raspuns oficial fara semnatura
Nu am inteles de ce au fost sterse mesajele din discutie?
Sunt asistenta medicala si dreptul de libera practica mi-a fost acordat de catre ORDINUL ASISTENTILOR MEDICALI GENERALISTI, MOASELOR SI ASISTENTILOR MEDICALI DIN ROMANIA.
Multumesc pentru raspuns!
Sunt intr-o situatie complicata, sunt prinsa intr-un cerc vicios si anume: am obtinut o calificare in strainatate si dupa echvalarea studiilor in Romania am trecut printr-un stagiu practic finalazat cu reatestarea pe profil. Am obtinut Cetificat de libera practica care-mi permite sa execit pe teritoriul Romaniei (si nu numai) meseria data. Intre timp am primit o oferta de lucru in strainatate UE, care nu vreau s-o pierd. Pentru recunoasterea calificarilor profesionale in acel stat, se solicita o recomandare de la Ministerul abilitat unde se specifica ca am dreptul de activitate in domeniu. Aici au intervenit si problemele MARI. Dupa depunerea unei cereri, care a fost acceptata initial, apoi am fost contactata de personalul institutiei si anuntata ca dosarul meu nu are rezolvare... Ca ei nu-mi elibereaza nici un fel de document...Am mers personal in audienta la shefa unde am fost intampinata ca o infractoare, ca o impostoare. Am fost si jignita dar am trecut peste toate numai sa primesc un raspuns pozitiv, din pacate nu am reusit. Ce pot face? Doar eu am drept de libera practic, de ce nu pot obtine si acea recomandare? Din cauza neprezentarii acestui act, am primit aviz NEGATIV si nu pot si angajata :sorry::((
Va rog un sfat, cum pot solutiona problema data?
Mutumesc mult!
Buna ziua, am o nelamurire si daca se poate sa-mi raspundeti la intrebarea mea.