Buna ziua. Cum se calculeaza contributiile angajatului si angajatorului si ce declaratie trebuie sa completez?
pot trece pe acelasi stat de plata contributiile angajatului si ale angajatorului?
Multumesc anticipat.
Am hotarat impreuna cu presedintele sa fac un referat in care sa trec tot ce s-a luat si sa atasez bonurile fiscale la acest referat,iar suma sa o platesc cu dispozitie de plata. E in regula?
Multumesc.
Multumesc. Legat de inregistrarea bonurilor fiscale: sunt foarte multe si imi vine foarte greu sa inregistrez asa multe..cum procedez pt a inregistra o singura data suma totala cheltuita? Mentionez ca presedintele mi-a sugerat sa facem un fond de cheltuieli admin.-gospodaresti ..este posibil si legal asa ceva?
Multumesc mult.
Spuneti-mi va rog daca presedintele asociatiei de proprietari a cumparat consumabile necesare asociatiei din banii proprii,cum ii poate recupera si unde inregistrez bonurile fiscale? Mentionez ca tinem contabilitatea in partida simpla.
Multumesc anticipat.