Va aduc in atentie cazul PFA-ului meu:
- pana la sfarsitul lunii aprilie sunt la zi cu toate declaratiile si toate obligatiile de plata (impozit, sanatate, pensie) sunt platite
- la sfarsitul lunii aprilie apare incetarea singurului contract de prestari servicii al PFA-ului, moment in care veniturile devin 0. Pentru incetarea contractului am document semnat de ambele parti.
Ce declaratii trebuie depuse pentru rectificarea obligatiilor de plata (impozit, sanatate, pensie) pentru a reflecta lipsa totala a veniturilor si cum trebuie completate ?
Am deschis de curand un PFA care furnizeaza servicii de consultanta in domeniul IT
Nu e platitor de TVA in Romania, dar este inregistrat in registrul operatorilor intracomunitari si emite facturi catre Uniunea Europeana
Nu lucreaza cu numerar, doar cu operatii prin banca in ce priveste:
1. facturarea si incasarea serviciilor prestate catre Uniunea Europeana,
2. transferul banilor prin banca pe persoana fizica asociata cu PFA
3. plata prin banca a serviciilor de contabilitate
Nu am obiecte de inventar in patrimoniu si nici alte cheltuieli
Ce documente contabile trebuie intocmite in fiecare luna si la sfarsitul fiecarui an ?
Ce declaratii trebuie depuse la ANAF luna de luna si la sfarsitul fiecarui an ?
Astept cu interes raspunsurile dumneavoastra si va multumesc foarte mult