Mi s-au oferit doua variante - ori online (dar fiind o persoana in varsta, nu se descurca), ori cu procura la consulat (cel mai apropiat fiind la 2-300 km)
Buna ziua,
Ma confrunt si eu cu o situatie relativ neobisnuita in relatia cu banca BT, si sper sa ma puteti ajuta cu un sfat.
Un fost colaborator (cetatean UE nerezident in Romania) are de multi ani un cont la BT, pe care m-a imputernicit pe mine pt toate operatiunile (persoana in cauza nu locuieste in Romania si are peste 80 ani).
Incercand sa fac o operatiune la ghiseu la BT, mi s-a spus ca contul este blocat, deoarece titularul nu si-a actualizat datele personale. Eu fiind insa imputernicit pe cont (si cu datele actualizate la zi), ma asteptam sa pot in continuare efectua operatiuni, insa mi s-a spus ca pana nu reuseste persoana titulara respectiva actualizarea, totul e blocat.
Data fiind varsta persoanei (peste 80 ani) si neputinta de a se deplasa in Romania la o sucursala, ne gasim acum intr-o situatie imposibila, si as vrea sa stiu daca pot face eu ceva in acest sens.
Mi se pare aberant ca in situatia data, calitatea mea de imputernicit nu pare sa conteze nicicum si mi se pare ceva anormal, dar as vrea sa stiu si parerea Dvs. Multumesc anticipat!
Multumesc. Inteleg ca in acest moment societatea nu mai poate fi "reinviata". ce se intampla insa daca e doar dizolvata, dar nu si radiata ? se va radia din oficiu dupa un timp ? mai trebuie sa depun vreo declaratie, pana in momentul cand este radiata ?
Sunt unic asociat al unui SRL aflat in inactivitate.
Pana acum am efectuat etapa de dizolvare si hotararea a fost publicata in MO.
As avea urmatoarele intrebari :
1/ cei 3 ani de inactivitate expira pe 1 iulie 2013 - ce se intampla daca pana atunci nu radiez firma ? firma va fi dizolvata, dar totusi activa ?!?
2/ in masura in care gasesc pe cineva caruia sa-i vand societatea, exista vreo modalitate de a anula dizolvarea (asa incat firma sa poate din nou face operatiuni comerciale) ?