Buna ziua,
Ma confrunt si eu cu o situatie relativ neobisnuita in relatia cu banca BT, si sper sa ma puteti ajuta cu un sfat.
Un fost colaborator (cetatean UE nerezident in Romania) are de multi ani un cont la BT, pe care m-a imputernicit pe mine pt toate operatiunile (persoana in cauza nu locuieste in Romania si are peste 80 ani).
Incercand sa fac o operatiune la ghiseu la BT, mi s-a spus ca contul este blocat, deoarece titularul nu si-a actualizat datele personale. Eu fiind insa imputernicit pe cont (si cu datele actualizate la zi), ma asteptam sa pot in continuare efectua operatiuni, insa mi s-a spus ca pana nu reuseste persoana titulara respectiva actualizarea, totul e blocat.
Data fiind varsta persoanei (peste 80 ani) si neputinta de a se deplasa in Romania la o sucursala, ne gasim acum intr-o situatie imposibila, si as vrea sa stiu daca pot face eu ceva in acest sens.
Mi se pare aberant ca in situatia data, calitatea mea de imputernicit nu pare sa conteze nicicum si mi se pare ceva anormal, dar as vrea sa stiu si parerea Dvs. Multumesc anticipat!
Mi s-au oferit doua variante - ori online (dar fiind o persoana in varsta, nu se descurca), ori cu procura la consulat (cel mai apropiat fiind la 2-300 km)