avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1136 soluții astăzi
Forum Activitate conteaza

Activitate conteaza

Răspuns la discuția drepturi ale angajatilor
va multumesc foarte mult
Răspuns la discuția certificat de handicap
Va multumesc mult pentru amabilitate
Buna seara, va rog frumos sa ma ajutati sa-mi cunosc drepturile. Incerc sa fiu cat mai sistematica, ca sa ma fac inteleasa. In anul 2012 am lucrat perioada ian-mai (5 luni) - nu am avut nici o zi de concediu de odihna. In luna iunie 2012 am fost diagnosticata si operata de cancer de colon, iar de atunci sunt in concediu medical. Nu voi solicita pensie de boala, ma voi intoarce la locul de munca de la 1 sept. 2013, cu program prescurtat la inceput. Doresc sa stiu daca beneficiez de concediu de odihna pe cei doi ani si cum de calculeaza acesta ( am vechime in munca 27 de an). De asemenea doresc sa va mai intreb despre drepturile mele salariale, deoarece in perioada in care am lipsit ( sunt bugetara) nu am beneficiat de majorarile de salar acordate colegilor mei. ( de fapt nu sunt majorari ci intregirea salarului).
Buna seara, va rog frumos sa-mi spuneti daca fiind detinatoare a unui certificat de incadreare in grad de handicap mediu pot beneficia de retete gratuite. Nu mai stiu ce sa fac si ce sa cred ... sistemul nostru medical este atat de problematic ... desi am platit 27 de ani contributii, de un an de zile de cand am fost diagnosticata cu cancer de colon ma confrunt mereu cu problema gratuitatii, atat la medicamente cat si la consultatii. Vreau sa stiu daca am dreptul sa primesc retete gratuite de la medicul de familie si in ce conditii ? Va rog mult sa ma ajutati, vreau sa-mi cunosc drepturile ... Mii de multumiri
Răspuns la discuția Pensionare anticipata
Va multumesc foarte mult.
Buna ziua,