avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1049 soluții astăzi
Forum Activitate Atlantida

Activitate Atlantida

Buna seara,
Intrucat intre mine si parintii mei este incheiat un contract de intretinere, de cativa ani primaria imi percepe impozitul anual pentru doua apartamente (al meu si cel in care locuiesc parintii), ca si cand as fi proprietar pe apartamentul parintilor si bineinteles impozitul este majorat pentru a al doilea apartament. Eu cred ca este vorba de un abuz, cu scopul de a ma incadra ca proprietar a doua locuinte si a mi se percepe un impozit majorat, in conditiile in care nu ma consider proprietar pe apartamentul parintilor nici in fapt si nici de drept deoarece contractul de intretinere nu este contract de vanzare-cumparare. Va rog sa-mi comunicati care sunt prevederile legale aplicabile in situatia prezentata si cum ma sfatuiti sa procedez in continuare pentru a-mi recupera banii platiti in plus mai multi ani, intrucat inspectorii de specialitate de la taxe si impozite locale nu sunt de acord cu opinia mea. Va multumesc foarte mult.
Buna seara,
As dori cateva indrumari privind modul cum ar trebui sa procedam locatarii unui bloc cu 4 etaje si o singura scara pentru a demola sarpanta existenta din tigla care este degradata si pentru a repara terasa blocului (necesita o sapa noua), hidroizolatia acestuia (necesita un strat nou de impaslitura bituminoasa) si sistemul de colectare-evacuare a apelor pluviale.
Mentionez ca lucrarea este foarte urgenta intrucat blocul este vechi, fiind construit in anul 1963, iar ultimele ploi au patruns prin sarpanta si pluvialele degradate inundand peretii si tavanul la etajele 4 si 3.
Mentionez ca asociatia de proprietari nu dispunne de fond de reparatii/rulment iar primaria nu a planificat blocul pentru a fi reabilitat in prima urgenta, probabil vor mai trece ani multi pana atunci insa patrunderea apei pluviale a ajuns la un nivel insuportabil si trebuie sa facem urgent reparatiile necesare, chiar daca le vom suporta numai noi locatarii.
As dori sa stiu exact etapele legale pe care trebuie sa le parcurgem noi locatarii si care sunt atributiile asociatiei de proprietari (achizitia lucrarilor, redactarea clauzelor contractuale favorabile beneficiarului, semnarea contractului, urmarirea lucrarilor, garantia lucrarilor, receptii, sustinere financiara, plata esalonata daca sumele sunt asigurate numai de locatari etc.). Va multumesc.