sa va explic mai bine,acum 6 luni cind sa ars riceiverul tv,i am avizat si mi au spus ca o sa mi trimeata o echipa de interventie,am fost si cred ca sunt inscris in baza lor de date cu acest riceiver,am mai sunat si mers la punctele lor telekom,si raspunsul era la fel,aparatul este in chirie ,o sa fac plingere la anpc pentru a mi recupera banii platiti pentru un serviciu ce nu l am putut folosi,..ok,eu intre timp am semnat un contract cu o alta companie digi tv,,ok....fica mea sa mutat la o locatie noua la jumatatea lui decembrie,si cum craciunul se apropia si vroiam sa avem o televiziune unde sa ne putem uita in aceste zile de sarbatoare,am decis sa cautam o companie tv,ironia sau soarta a hotarit sa fie telekom,pentru ca la alte companii nu am mai gasit riceiver satelitare tv,am facut cerere si sa prezentat o echipa pentru a pune in aplicare abonamentul tv,au facut instalarea echipamentului,si am decis in baza pachetelor ce le am vazut,se ne oprim la pachetul "L"deoarece continea si programe documentare printre care si cele inchise,discoveri,discoveri id,animal planet etc,si care era si mai scump,(am sesizat faptul vca la mine nu au venit sa mi inlocuiasca riceiverul,dar mi au zis ca nu depinde de ei)totul bine pina pe data de 01 ianuarie cind 6 posturi de documentare nu se deschideau,era ecranul tv negru,nu scria nimic,nici ca erau scoase din grila,nici ca erau blocate ,era totul negru,dar sub aceea imagine neagra era scris numele postului,pe data de 02 ianuarie am sunat sa vad ce se intimpla,robotul nu imi spunea ca este inchis sau nu se lucreaza,imi spunea ca toti operatorii sunt momentan ocupati si sa ramin in linie ,35 de minute am asteptat,dupa care am inchis,si am scris pe site telekom,problema ,mi au trimis ca sa inregistrat si pina la aceeasta ora nu am primit nimic,stiu ca dv nu puteti face dreptate ,dar vreau sa stiu cum procedez,acum ma trezesc cu programe inchise si un cost mare pentru pachetul ales,puteam alege un pachet mai ieftin daca stiam ca aceste posturi se inchid,ce ma frapat cel mai tare este muncitorul care a incheiat contractul,daca el stia d c nu m ia spus ca e vor scoate?
Adrian Dimitriu a scris:
motivele pentru care ati ales sunt una, clauzele contractuale sunt cu totul altceva. dvs ati semnat pe clauze, nu pe ceea ce v-a spus agentul de vanzari.
cat priveste receiverul ars, inteleg ca dvs nu ati informat telekom despre incident, zic bine? doar v-ati plictisit dupa 35 minute. exista si alte modalitati de a reclama: pe e-mail, intr-unul din punctele de vanzare, postal chiar.
cred ca ar trebui sa le folositi, sunt doar banii dvs.