avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1386 soluții astăzi
Forum Activitate emilia68

Activitate emilia68

Sunt o persoana fizica neautorizata executata silit de fisc prin aplicarea sechestrului asupra unui teren extravilan ,ca urmare a neachitarii obligatiilor fiscale .Terenul respectiv a fost evaluat la pretul de 32000,inclusiv TVA.
Va rog sa-mi spuneti care este pretul de pornire la licitatie ,in acest caz :
32000 (in care este inclusa si TVA)
25807 +6193
25807 (fara TVA) si cum se va face vanzarea ,avand in vedere ca sunt persoana fizica neplatitoare de TVA ?
V-as fi recunoscatoare pentru un raspuns rapid si fundamentat.Multumesc mult.
multumesc pentru raspuns
Buna seara!
Va rog sa ma sprijiniti in clarificarea urmatoarei probleme.
Pretul de evaluare a unui bun imobil sechestrat apartinand unei persoane fizice neautorizate pentru care urmeaza a se realiza procedura de valorificare prin vanzare la licitatie este de 20.000 lei ,inclusiv TVA.Va rog sa-mi spuneti care este pretul de pornire a licitatiei in acest caz : - 20.000 lei
- 16.129 lei+3871 lei
- 16.129 lei ?
Cum se transpun prevederile art.163 alin 11 din Codul de procedura fiscala in cazul de fata privind pretul de adjudecare si taxa pe valoarea adaugata ?
Va multumesc anticipat si astept un raspuns cat mai repede cu putinta.
Răspuns la discuția Impozitul pe cladiri si teren
multumesc pt.raspuns
O persoana fizica romana, cu domiciliul in Romania,realizeaza venituri din studii de piata efectuate in diverse tari in baza unui contract (fee) de colaborare semnat cu o firma din Marea Britanie .Persoana respectiva calatoreste 11 luni din an, stand cate 3-6 luni in fiecare tara in care realizeaza studii de piata.Firma din Marea Britanie ii plateste asigurarea sanatate globala.Va rog sa-mi spuneti :
1.Persoana respectiva datoreaza impozit in Romania pentru veniturile realizate in strainatate?
2.In ce categorie de venituri stabilite de Codul fiscal se incadreaza veniturile realizate de aceasta ?
3.Ea este obligata sa se inregistreze in Romania si in ce mod (ca persoana fizica autorizata,ca pers.care realizeaza venituri din activ independente,etc)?
4.Ce documente trebuie sa depuna in cazul inregistrarii si declararii veniturilor in Romania?
Va multumesc anticipat si astept un raspuns cat mai repede cu putinta.(va rog sa-mi precizati si prevederile legale )
Sunt o persoana nemultumita de modul de calcul a impozitului pe cladiri si teren datorat bugetului local.Va rog sa-mi spuneti cui ma pot adresa pentru a solicita un control asupra modului de stabilire a acestuia.Cine este institutia /autoritatea care are competenta legala privind controlul asupra modului de stabilire a impozitelor si taxelor locale si in baza carui act normativ ?
Buna seara !
Referitor la cazul prezentat, daca societatea a inregistrat achizitia fierului beton pe cheltuieli si prezinta NIR si bon de consum ,are dreptul de deducere a TVA aferent achizitiei de fier beton ?
Multumesc anticipat in cazul unui raspuns cu celeritate.
Multumesc mult pentru precizari.
Dar, in cazul in care nu prezinta proces verbal de receptie,are dreptul de deducere a tva aferent achizitiei de beton ?

Multumesc mult pentru precizari.
Dar, in cazul in care nu prezinta proces verbal de receptie,are dreptul de deducere a tva aferent achizitiei de beton ?
Buna seara.
Daca puteti sa ma ajutati in urmatoarea problema: O societate are incheiat un contract de comodat pe 5 ani cu o persoana fizica pentru un spatiu cu destinatie locuinta.In baza certificatului de urbanism a obtinut dreptul de a transforma (amenaja) spatiul din locuinta in spatiu comercial ,respectiv laborator patiserie-fastfood.
1.Este necesara eliberarea in acest caz a autorizatiei de constructie ?
Pentru amenajarea laboratorului de patiserie in suprafata de 104 mp ,societatea a achizitionat o cantitate de 11.500 kg fier beton pentru consolidarea podelelor imobilului in suma de 27.965 (23.500 + 4.465 tva )
2.Cheltuielile cu achizitia fierului beton sunt considerate investitii sau cheltuieli de intretinere si reparatii?
3.Societatea are dreptul de deducere a tva in suma de 4.465?
4.Care este modalitatea de inregistrare in contabilitate in cazul cheltuielii cu investitia,respectiv a cheltuielii cu intretinerea,reparatiile?
5.Care sunt documentele in baza carora societatea dovedeste ca a utilizat fierul in folosul operatiunilor taxabile?
Multumesc .