Sunt o persoana nemultumita de modul de calcul a impozitului pe cladiri si teren datorat bugetului local.Va rog sa-mi spuneti cui ma pot adresa pentru a solicita un control asupra modului de stabilire a acestuia.Cine este institutia /autoritatea care are competenta legala privind controlul asupra modului de stabilire a impozitelor si taxelor locale si in baza carui act normativ ?
Pentru clarificarea temeiniciei si legalitatii referitoare la obligatiile de plata in temeiul prevederilor art.24,art.116, art.117, art.119 alin.(1), art. 120 alin. (1), art.122 si art.209 alin.2 din O.G. nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,pct.5.2 din Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.519/2005-privind aprobarea Instructiunilor pentru aplicarea titlului IX din Ordonanta Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata,solicitati oficial presedintelui ANAF verificarea situatiei
In situatia in care si decizia presedintelui ANAF o apreciati netemeinica,aveti dreptul sa o contestati, in termen de 6 luni de la comunicare, la tribunalul local
In cazul in care sunteti nemultumita, puteti face o cerere in care sa va fie analizat dosarul fiscal privind suprafetele din acte si baza de date a primariei, care trebuie sa corespunda. Cereti in cerere sa va specifice cum figurati in baza de date. Daca exista diferente se va face recalculare.
Mai puteti prezenta cadastrul imobilului, dar acesta se va opera in baza de date, cu data depunerii, nu retroactiv. Cerere se depune la compartimentul de specialitate impozite si taxe de care apartineti.