Revin cu cateva precizari , daca intr-adevar aveti un cont in banca:
-cititi bine contractul in privinta dobanzilor , comisioanelor si a dobanzilor penalizatoare.
- solicitati inca de la acordare din anul 2009 extras atat pentru contul curent acolo unde ati depus banii pentru rata cat si extras pentru soldul creditului.Sunt doua conturi distincte(atat timp cat spuneti ca totusi este vorba de o banca).
-intocmiti o adresa catre BNR cu problemele dvs. si cu copii argumnetate.
-spuneti ca de ce nu v-au executat trei ani.Din cate stiu dar aici trebuie sa-si dea cu parerea si un avocat, atat timp cat nu ati primit somatie (dupa 5 zile de intarziere) si notivicare(la 30 de zile de intarziere) nu puteti fi acuzata de nimic.In schimb aveti nevoie de putere si nervi tari .Nu cedati daca dreptatea este de partea dvs.
Buna ziua.Din cate stiu eu, ca fost lucrator in banca, aceste carduri Euroline prin ERB Retail Service, sunt administrate de aceasta institutie financiara si nu de o banca. Stiu ca puteau fi contactati numai prin telefon iar cererile se trimiteau pe fax. Bancile unde depuneati ratele faceau doar un serviciu de colectare a acestora , fara a fi implicati in administrarea contractului cu dvs. In toata perioada cand am lucrat in banca (8 ani) am avut destul de multe cazuri in care clientii nici nu mai stiau ca au respectivul card sau apareau cu datorii de care habar nu aveau, sau credeau ca au inchis cardul si el mai aparea activ. Cea mai buna solutie este sa discutati cu ei la telefonul precizat in contract si sa intocmiti o cerere scrisa de inchidere a cardului si deasemenea sa solicitati un numar de inregistrare. Altfel nu o sa mai scapati de ei pentru ca si asa tergiverseaza problema.Cat despre protectia consumatorului cred ca este egal cu zero, poate o adresa la BNR bine documentata cu copii ale contului dvs. in caz ca aveti unul, sa va ajute, insa asa cum v-am spus si mai sus practic nu aveti un cont curent deschis la o banca doar platiti acesti bani intr-un asa numit cont colector pentru Euroline.Cel mai bun sfat al meu este sa scapati de el si cand v-au spus ca s-a inchis sa mergeti la o banca serioasa sa faceti o interogare a Biroului de Credit sa vedeti daca acest card mai apare in situatia creditelor dvs active. Numai bine.
Multumesc.Da impozitele le platesc eu. Pentru bunica consider ca am indeplinit toate clauzele contractuale si le indeplinesc si pentru mama mea. Din pacate bunica s-a stins din viata.....si nu mai inteleg ce drepturi am. Inteleg ca pentru ce am primit de la amandoua am fost proprietara de drept iar ele proprietare de fapt.Acum sunt proprietara si de drept si de fapt asupra a ceea ce am primit de la bunica?
Va rog sa ma sprijiniti intr-o problema: Printr-un contract de vz cump, bunica mea mi-a vandut terenul tot si 6/7 din casa, iar mama mea 1/7 din casa. Contractul s-a incheiat cu clauza de intretinere si drept de habitatie viagera pentru amandoua. M-am casatorit si m-am mutat la sot. Bunica a murit, iar mama mea pe considerent ca are drepturi a inceput sa ia in spatiu diverse persoane cu care nu suntem deacord si care ne fac traiul dificil chiar daca am vrea sa ne mutam aici.Mentionez ca nu s-a pus problema de intretinere pentru ca ne-am preocupat de toate aceste aspecte. Intrebarea este daca acum am drepturi asupra a 6/7 din casa si teren sau nu am pana cand nu maoare si mama? Ea are dreptul sa ia in spatiu diverse persoane, chiar daca sunt rude? Multumesc mult.