Am de depus: declaratia 300 pt iulie aug. si sept.,
declaratia 100 pt martie, iunie si sept,
declaratia 112 pt aprilie - sept pt un angajat, ceilalti nu mai lucreaza din aprilie11
am aflat astazi cand am fost la Finante sa vad situatia firmei, pana acum am crezut contabila pe cuvant.
ca sa nu spun ca nu mai am timp sa fac pe contabila acum, nu numai ca nu sunt la curent cu toata legislatia.
Va rog sa nu ma judecati prea aspru, daca puteti sa-mi dati un sfat constructiv, va rog..
Va rog sa-mi spuneti daca o societate care nu are activitate pe iulie august si septembrie si trebuie sa dea declaratiile pe aceste 3 luni pe 0, exista vreo repercursiune, adica fiindca nu a avut activitate ultimile 3 luni sa fie scos vectorul fiscal sau..nu stiu orice altceva, dvs stiti mai bine. Multumesc.
Legat de depunerea declaratiilor la ghiseu, pentru ca nu detin certificat, se salveaza .pdf pe o discheta sau se tiparesc declaratiile si se depun cu adresa catre ANAF?
Pot fi depuse declaratii de catre administrator si daca gresesc sa poata fi rectificate? Ma gandesc ca nu sunt la zi cu toate procedurile fiscale si pot sa gresesc.
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns, am ramas fara contabil si nu pot gasi un contabil in asa scurt timp pt depunerea declaratiilor de TVA si a celorlalte. Exista vreo procedura, un termen de amanare pana rezolv aceasta problema?
In mai 2013 a fost schimbata parola Revisal, operate niste demisii, dar un contract a fost omis la reintroducere, drept urmare nici declaratiile nu au fost operate cum trebuie. Va rog sa ma sfatuiti cum pot solutiona aceasta greseala.
Multumesc.