avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 473 soluții astăzi
Forum Activitate dinuconstantin

Activitate dinuconstantin

Notificarea a fost doar verbala, sper sa nu fie nevoie.
Va multumesc.
Este inregistrat in cartea imobilului. Are viza de flotant. Nu s-a scos din cartea de imobil. Nu pare ca il mai intereseaza. As putea sa dovedesc cu martori ca nu mai locuieste la mine?
Buna ziua,
Acum 8 luni am inchiriat o garsoniera cuiva cu contract, inregistrat la anaf, cu toata suma. In urma unei probleme personale am fost nevoit, ca proprietar, sa ma folosesc de clauza care imi permitea rezilierea unilaterala a contractului cu un preaviz de 30 de zile. Am dat preavizul, chiriasul s-a mutat. Doar ca, pentru scoaterea in evidenta a contractului de la anaf, am inteles ca e nevoie de o dovada, cum ca chiriasul nu mai locuieste la mine. Acum nu mai reusesc sa dau de el, probabil e suparat si nu pot sa il fac sa imi semneze nici o hartie de predare-primire, proces verbal, ceva.
In atare conditii, ce fel de dovada pot sa prezint la anaf? Chiriasul nu coopereaza.
Va multumesc anticipat,
D. Constantin
Răspuns la discuția Probleme Insolventa
Raspunderea mi se va atrage pe parte civila in cel mai rau caz. Am inteles asta
Pe partea penala cum ma pot pune la adapost de pierderea/distrugerea actelor de catre coadministratorul meu? O refacere partiala poate fi acceptata de catre organele de control?

Va multumesc,
Răspuns la discuția Probleme Insolventa
Am primit solicitare, din pacate nu i-am dat curs. Firma a functionat doar 2 ani efectiv, acte sunt pentru o parte mica din aceasta perioada. In caz de control de la fisc cum pot cere refacerea actelor? cand mie imi lipsesc luni intregi (intr-o luna normala aveam cam 10 facturi emise). Mai ales ca vorbim de acte de acum 6 ani. Daca este posibila o reconstituire ii dau curs, dar nu as putea recupera prea mult. Cel mult o parte din facturile de intrare.

Va multumesc pentru interes,
Buna ziua,

Am o firma infiintata in mai 2005 care a functionat efectiv pana in mai 2007. Apoi datorita unor neintelegeri intre asociati (am fost 3 asociati, parti egale, 3 administratori) am lasat firma in aer, fara sa depunem actele aferente si fara activitate. Intre timp firma a intrat automat in insolventa si a primit un lichidator din oficiu. Vreau sa o inchid definitiv, dar ma lovesc de urmatoarea problema. Unul din administratori, cu o parte consistenta din actele pe 2007 nu colaboreaza si situatia financiara nu poate fi stabilita. El spune ca nu gaseste actele. Avem cum sa inchidem firma fara colaborarea lui si fara actele lipsa aferente? Vorbim de cateva luni acte lipsa.

Va multumesc,