Ce se poate face impotriva unei vecine care bate in tevile comune la ore tarzii, pe motive inventate?
Mentionez ca doamna in cauza este foarte batrana, locuieste singura iar motivul pentru care bate in tevi este ca o deranjam cu un zgomot anume. Dupa vizita a 5 persoane in casa dansei ( eu, sotul, fratele meu, administratorul si sotia acestuia) am ajuns la concluzia ca dansa sufera de vertij, pt ca nu se auzea absolut nimic, nici macar traficul (blocul este amplasat pe un bulevard intens circulat), dar dansa refuza sa inteleaga acest lucru.
Ce ar fi de facut, avem un bebe de 2 luni care se trezeste inutil de cateva ori pe noapte din cauza acestei femei...?
Corect, ai o foarte mare dreptate.
Insa afland ceea ce am scris mai sus, mi-am demonstrat mie ca nu sunt exagerata si ... am vrut sa impart acest sentiment cu toata lumea :P
Apreciez enorm tot ajutorul acordat pe acest forum. :thumbup:
O intrebare mai am ... ma poate trimite cineva spre legea / HG care ma obliga sa prezint asociatiei actul / documentul / contractul in baza caruia locuiesc in acel apartament?
Am citit din scoarta in scoarta atat 230/2007 cat si HG 1588/2007 si nu am gasit nimic de acest gen.
12.09.2013 - proprietarul apartamentului a vrut sa ii faca o mica vizita administratorei pentru a intelege mai bine problema si din punctul dansei de vedere. Programul de incasare este Joi, 18:30-20:30. La 20:10 proprietarul a urcat la casierie dar poc! era totul inchis, lumina stinsa and so on. Am urcat si eu, zicand ca poate nu stie :P unde este casieria, dar la fel, totul inchis. Pe scara blocului a intalnesc cu o vecina care imi confirma programul si imi motiveaza lipsa ca ... "poate nu mai avea ce sa faca acolo si a plecat acasa"...
Bun, ajung inapoi acasa si il sun pe presedintele asociatiei. "Dnul Xulescu, am promis ca platesc azi intretinerea, dar nu am cum, ca dna nu e la casierie de aprox 30 d minute". Rezolva presedintele situatia, urc in 5 minute sa platesc. Ii transmit presedintelui ca am 2 cereri de depus. 1 pentru scoaterea de la cota de intretinere a 1 persoane (prietenul este plecat pana in decembrie) si inca 1 pt recalculare. Mi se raspunde cu: "Cererea de recalculare trebuie sa fie insotita de contractul de inchiriere, altfel nu ti-o iau in seama" si inchide telefonul. Bun...o fi vreo lege noua...
Merg la casierie, cer factura separata pentru sedinta de mediere si mi se refuza, pe motiv ca face parte din intretinere. "Cum..nu e un cost suplimentar? Nu va cer factura separata pt apa, gaze, etc, va cer pentru un cost suplimentar". NU NU si iar NU. Mi-a dat factura separata pentru "Fond Rulmen" :D .
Platesc ce e de platit, imi intinde chitantele si restul de 1 leu si imi zice: Hai ia-ti banii si valea.
Imi face observatie pe un ton f rastit ca "e ultima data cand iti mai incasez intretinerea inafara orelor de program". Ii raspund..."obraznic" evident, ca eu am fost aici in orele de program si dansa nu.
Ii spun ca am 2 cereri de depus, refuza, "sunt inafara programului, nu ma intereseaza"...aaaaa...dar banii ii incasezi hahaha. Bun. In timp de vorbeam in continuare pentru a-mi sustine cauza, dansa isi strange toate cele, iese din incapere si inchide lumina. Eu vorbeam inca. Ies si eu, ca de...mi-e frica de intuneric si imi spune urmatoarele:
"nici o recalculare, ce recalculare?"
"dna...este o cerere adresata dnului presedinte, decizia este a dansului si a comitetului executiv si conform legii am obligatia sa o depun in termen de 10 zile de la afisarea cotei de intretinere. Iar dvs ca si delegat al presedintelui, aveti obligatia legala sa o intregistrati".
"sa nu aud! esti o nesimtita si o obraznica si de cand ai venit tu in bloc, ne-ai umplut de tigani!" Bun. Frumos. Limbaj demn de o doamna.
Cobor la mine, scriu pe cerere : "Mentionez ca dna administrator a refuzat inregistrarea cererii prezente in termenul legal de 10 zile de la afisarea cotei de intretinere".
Mai mentionez si calitatea mea de comodatara in baza contractului de imprumut de folosinta incheiat intre subsemnata si proprietar si scap subtil ambele scrisorici in cutia postala a asociatiei de proprietari.
Astept 7 zile (hai sa zicem lucratoare) si revin cu detalii. Sau revin mai devreme, in functie de caz.
Ah...PS: cum imi plimb eu catelul singurica in fata blocului de dimineata, ma mai bag in seama cu o vecina..doua. Aflu dis de dimineata ca dna in cauza, si anume administratora blocului, este renumita in zona ca ... sa zicem...frumos...o mica frauduloasa "care" este ea frauduloasa in ceea ce priveste cotele de intretinere afisate si alte manarii.
Au fost 770RON platiti luna acesta pentru 7 invitatii.
Corect, 110RON pentru invitatie, nu pentru mediere. E mai scumpa invitatia la mediere decat la nunta :hammer:
Buna ziua din nou si multumesc pentru raspunsuri.
Da, este vorba de o multitudine de greseli. Nu am mentionat faptul ca in iarna mi se calculasera penalizari la intretinere in valoare de 136RON pentru o suma restanta de 350-400RON, in urma recalcularii dna administrator ajuns la o suma corecta de 33RON =D> , motivand ca a decalat din greseala coloanele...insa suma corecta nu se afla pe coloana de penalizari in dreptul nici unui alt apartament. Rapsunsul dansei.."mai greseste omul.."
Cand am fost la dansa si am cerut explicatii pentru a 3a persoana, am observat pe caietul dansei ca pe luna Iulie pusese initial tot 3 persoane, dupa care corectase...cu 2. Am intrebat de ce ...la fel.."mai greseste omul" #-o ...
Am primit raspuns din partea cabinetului de mediere -> mi s-a spus ca pentru sedinta de mediere nu s-a incasat de la Asociatie nici un leut, insa s-a incasat suma de 110RON pentru demararea procesului de mediere, pentru trimiterea invitatiei s.a.m.d, suma reglementata de contractul incheiat intre Asociatie si cabinet.
Ma priveste pe mine acest contract in vreun fel, atata timp cat nu am semnat nici un act? Este Asociatia indreptatita sa-mi impute mie costul contractelor incheiate in numele ei?
Si aici intervine marsavia asociatiei de proprietari: plicul a fost primit vineri, sedinta a fost programata saptamana urmatoare miercuri iar programul de incasare al intretinerii JOI.
Eu am trimis mail cabinetului de mediere luni, a 2 a zi lucratoare dupa primirea plicului cu promisiune de plata.
Evident ca nu voi mentiona "frauda", voi fi cat se poate de diplomata si voi prezenta faptele asa cum s-au intamplat, fara interpretari personale si subiective. :strong:
Pe factura scria simplu suma de 770RON, incasata de la asociatie cf contractului x, insa nu era specificat numarul fiecarei invitatii ca sa spun asa. Era o factura la comun, platita in avans din cate mi-a spus dansa.
Eu din invitatia respectiva inteleg urmatoarele:
Ma duc la sedinta respectiva sa mie se expuna avantajele medierii si in cazul in care sunt de acord, dupa informarea respectiva(reglementata de lege ca si gratuita), ia parte si medierea, care este contra cost. Pot accepta sau refuza medierea.
In cazul in care sedinta NU a avut loc...medierea cu atat mai putin...de ce mi se imputa costul medierii? De ce mediatoarea mi-a transmis prin mail ca nu exista nici un cost...?Si de ce s-ar plati aceste sedinte in avans, daca nu stii dinainte ce decizie va lua terta parte?..
Insa, ce e de facut acum?
Merg la primarie si depun o plangere impotriva asociatiei de proprietari, pe motiv de frauda si refuz de recalculare?
Ce se intampla cu sedinta de mediere care mi-a fost pusa "din burta", consider eu...