Multumesc tuturor pentru mesaje. Nu aveam de ce sa merg la asociatia de proprietari pentru ca persoana din discutie nu presteaza activitati la cea de-a doua adresa. Dar am clarificat situatia, am discutat cu administratorul si sper ca m-am facut inteleasa pentru toata populatia care era in ceata. Nu este vorba de bani, ci de corectitudine
da, stiu ca vorbim de o suma foarte mica (15-20 lei aprox., am intrebat administratorul). dar mi s-a parut abuziv modul de abordare al problemei. nu a venit nimeni sa discute cu mine, sa ma intrebe cate persoane locuiesc in apartament, s-a trecut doar la fapte, in necunostinta de cauza
buna ziua,
as dori sa stiu cum se procedeaza in cazul in care o persoana are un domiciliu unde plateste toate cheltuielile obligatorii, dar petrece intre 6 si 8 ore pe zi la o alta adresa. este obligata aceasta persoana sa plateasca cheltuielile la ambele adrese? (retim, administrator...). astept cu interes raspuns
multumesc de sfat. dupa aproape o luna de la achizitionarea castilor, multe drumuri la magazinul respectiv, mai multe sesizari la serviciul clienti orange si amenintari cu reclamatie la OPC, azi problema mea s-a rezolvat. am returnat castile (care intre timp s-au si defectat) si am primit banii inapoi
in data de 10.09.2013 am cumparat o pereche de casti de la un Orange Shop din Timisoara, pentru sony ericsson xperia x10 mini. in 20.09.2013 am revenit in acel Orange Shop si am comunicat persoanelor care vindeau produse in acest shop ca persoana cu care eu vorbesc la telefon nu ma aude. mi s-a spus ca nu are cum sa ma auda, ca aceste casti nu au microfon. eu am spus ca pot sa revin cu bonul, sa platesc o diferenta de bani si sa primesc o pereche de casti care au microfon. domnii vanzatori au fost foarte revoltati si mi-au spus ca nu se poate, desi castile pe care eu le-am cumparat sunt inca in garantie. ce m-a deranjat foarte tare este modul de prezentare si comercializare al produselor de catre acesti vanzatori. daca eu sunt cumparatorul, mi se pare corect sa mi se prezinte toate produsele compatibile cu telefonul meu si proprietatile acestora, iar eu sa pot alege, pe banii mei. acesti vanzatori nu au facut-o si acum doresc sa stiu daca este o cale de a solutiona aceasta problema. multumesc anticipat