avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 2067 soluții astăzi
Forum Activitate darkman562

Activitate darkman562

Răspuns la discuția Laptop stricat in garantie
Am luat legatura cu service-ul, mi-au spus ca ei nu imi pot da ordin de negatie doar atunci cand acel laptop nu poate fi reparat, sau piesele nu vin in termenul de 15 zile, in rest mi-l repara de cate ori e nevoie, chiar si de 2 ori intr-o luna.

Mi-au spus ca aceasta lege : Legea 449/2003 , nu mai e valabila...
Iti spun eu cum sta treaba cu astia de pe Maxi Taxi, GMS, lor nu le iese nimic daca tu rupi fila de abonament si le-o dai, pur si simplu esti un - pentru ei.
Am trecut si eu prin faze dinastea cu maxi taxi, mergand cu ei 4 ani de zile doar cu abonament, uneori nu ma luau, nu opreau, sau ziceau ca se duc la garaj, pana i-am spus unuia ca il reclam, de atunci nu a mai facut niciunul.
Răspuns la discuția Laptop stricat in garantie
Si al dumneavoastra tot in rate a fost luat?
M-ar interesa daca as putea apela la vreo lege...
Buna ziua, am si eu o problema, am cumparat in decembrie un laptop in rate, luna trecuta mi-a facut probleme si l-am trimis la garantie, l-au facut, au schimbat placa de baza, acum 2 zile a inceput iar sa apara aceasi problema, eu consider ca acest laptop vine de la producator cu problema, avand in vedere ca si pe pagina producatorului laptopul a fost scos din fabricare, nu se mai fabrica.
Daca l-as duce acum la garantie,cred ca iar o sa-mi schimbe placa de baza, si cat o sa ma tina, o luna, doua... sau mai mult, dar cand iese din garantie, se strica si eu ce fac... ? de aceea m-am gandit daca e posibil sa apelez la:

"Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate nu stabileşte un număr minim de intervenţii asupra produsului înainte de a se putea face înlocuirea, însă neaducerea produsului la conformitate după mai multe intervenţii şi persistenţa aceluiaşi defect pot fi interpretate ca o imposibilitate de reparare. În aceste cazuri, aveţi două posibilităţi, să solicitaţi înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii lui, pentru că nu vi s-a permis practic utilizarea lui",

am dreptul acesta? sa merg maine la magazin sa le explic cum sta treaba si sa cer inlocuirea lui cu alt produs tot in aceasi suma de bani, si sa continui ratele cu cel inlocuit?
Este posibil asa ceva?
Va multumesc frumos.