Merg in fiecare zi cu maxi taxi si niciodata nu am avut probleme.Astazi soferul de pe maxi taxi mi-a spus ca miros urat ,sa-mi spal hainele ca poate sa nu ma mai ia in masina(a facut la mai multe pers asa ,soferii se vorbesc intre ei si fac fiecare la fel).Am intrebat alt sofer care nu este pe aceasta ruta si mi-a spus ca nu miros.Deci este o interpretare subiectiva din partea soferului.Maxi taxi este pers juridica soferul fiind angajat si nu poate/teoretic/sa-mi interzica sa nu mai merg in masina,am abonament dar practic la cate se intampla este posibill orice.Ma pot adresa cu o plangere/reclamatie la protectia consumatorului si ce se poate rezolva?Ce imi sugerati sa fac pentru a ma apara de tupeul soferului?
Va multumesc.
Si eu cred ca ar trebui initial sa mergeti la compania unde este angajat si sa discutati impreuna cu șoferul și conducerea firmei un de lucrează problema dv.stră. Daca a facut o gluma isi va cere scuze. La protectia consumatorului cum veti dovedi dv.tră ca în ziua cu pricina nu miroseati urat?
Iti spun eu cum sta treaba cu astia de pe Maxi Taxi, GMS, lor nu le iese nimic daca tu rupi fila de abonament si le-o dai, pur si simplu esti un - pentru ei.
Am trecut si eu prin faze dinastea cu maxi taxi, mergand cu ei 4 ani de zile doar cu abonament, uneori nu ma luau, nu opreau, sau ziceau ca se duc la garaj, pana i-am spus unuia ca il reclam, de atunci nu a mai facut niciunul.