Buna seara,
Cu siguranta este un abuz si chiar o discriminare ce fac ei. Nu e treaba companiei de transport ce faceti dv.
Eu v-as sfatui sa faceti o adresa catre compania de transport, o reclamatie, in care sa specificati tot ce ati spus aici si sa mergeti s-o inregistrati la secretariatul firmei de transport, ei sunt obligati sa va dea un numar de inregistrare si sa va raspunda.
Dupa asta, daca raspunsul este nefavorabil, va adresati Autoritatii pt Protectia Cumparatorului aici:
[ link extern ] /
veti atasa reclamatia facuta spre ei si raspunsul lor, cat si abonamentul, toate scanate.
(Daca ii veti da in judecata, in masura in care veti putea dovedi un prejudiciu adus, va costa, normal, taxe judiciare, eventual onorariu avocat, pe care le platiti apoi daca veti castiga le puteti recupera...daca vor castiga ei, va vor cere dv taxe jud, onorarii avocat, etc...)
Pana una alta, daca sunteti nemultumit, va sfatuiesc sa incercati cu reclamatie spre ei si cu ANPC.