Am comandat 5 produse de la un magazin online ( produse electrocasnice).
Dupa livrare ( in aceeazi zi ) unul din produse ( plita pe gaz ) prezenta o indoitura in momentul in care s-a desfacut ambalajul pentru a fi montata. Mai tarziu aceeasi plita a avut si un gratar rupt ( probabil de la soc).
Am notificat vanzatorul pe email cu poze si cu situatia existenta in aceeasi zi ( inainte de montare si nu am montat echipamentul ).
Vanzatorul a zis ca eu nu are ce sa faca ca produsele au fost ok ca el are hartia de livrare de la curier.
Tin sa mentionez urmatoarele :
1. De la masina curierului am dus eu personal plita in casa
2. Exista 4 martori ca plita nu a fost lovita/scapata pe jos in timpul cat a fost transportata in casa
3. Ambalajul de plastic ( polietilena) nu prezenta lovituri / zgarieturi care sa arate ca produsul a fost lovit scapat jos.
Cerinta mea de la vanzator este reparatie / inlocuire produs / gratar rupt.
Ce pot sa fac in situatia data daca vanzatorul refuza reparatia la produsul nou care mi-a ajuns cu defect?
Produsele au fost cumparate pe persoana juridica.
Celelalte produse nu au prezentat probleme.