Recent am trecut de pe intreprindere individuala pe Srl unde va trebui sa facturez si avansul primit, sa dau si bon clientului plus factura finala cred. Intrebarea mea este: care este modalitatea corecta de a factura astfel de servicii si ce ar trebui sa bat pe casa? Fac factura proforma iar pe casa bat restul? sau sa pun un buton special pe casa in care sa scada avansul si sa tastez suma totala?
Ar mai fi o intrebare legata de un portal din afara unde suma este doar in euro. Eu pot factura in euro dar este necesar sa trec si tva-ul, sau mai degraba sa transform in lei?
As prefera o varianta cat mai simpla daca ar exista. Multumesc in avans si astept un sfat.
Am achitat datoriile catre stat de curand in situatia in care nu am mai avut activitate din luna februarie anul acesta. Am ales sistemul real de impozitare pentru PFA si doresc sa stiu din moment ce am incheiat procedurile pentru inchidere a pfa-ulu ce anume pot recupera.
Am achitat toate contributiile cu tot cu penalizari in situatia in care nu am avut profit nici anul anterior si nici anul acesta iar in acesti doi ani am depus declaratii estimative a venitului deoarece nu am avut an intreg in 2012. Acum ca am tras linie doresc sa stiu ce bani pot recupera de la stat. Impozitul pe profit stiu ca se poate recupera dar contributia la pensii se poate deasemenea ?